[BE] Alacatraz 2016

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Doordat de laatste headliner bekend wordt gemaakt medio juni bestaat het vermoeden dat de afsluiter op Graspop staat en dus na Graspop bekend wordt gemaakt. Kan bijna niet anders dan dat dit Slayer of Twisted Sister is. Ik hou het op Twisted Sister gezien het afscheid.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Pfoe nu ga ik me toch bedenken voor dit jaar toch te gaan, afgelopen jaar aan het twijfellen maar deze line up met vooral Kreator bevalt me zeer zeker!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Pfoe nu ga ik me toch bedenken voor dit jaar toch te gaan, afgelopen jaar aan het twijfellen maar deze line up met vooral Kreator bevalt me zeer zeker!

Kan het je zeker aanraden! Mooie locatie, goeie voorzieningen. Erg gezellig festival!
Ongeveer 12.000 - 15.000 man; 1 podium met 20-30 minuten pauze tussen band. Feest!

 

hazelaar

Campingartiest
29 jan 2015
57
0
Het zal dan wel twisted sister worden aangezien slayer ergens anders speelt op zondag 14 augustus...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Wat een geweldige line up voor zo'n festival.
Vorig jaar voor het eerst geweest en zeer goede sfeer daar, ook 1 enkel podium was wel leuk.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Het was weer een fantastisch festival! Zeer relaxed en een goeie organisatie van camping tot podium.

Dag 1:
Hoogtepunten: Triptykon, Ministry, Anthrax en Airbourne
Meevaller: Whitesnake
Tegenvaller: Thundermorher als 'female copy' van Airbourne. Package deal?

Dag 2:
Hoogtepunten: Exodus, DevilDriver, Soulfly en Kreator
Meevaller: Avantasia vanwege de show want muzikaal heb ik er te weinig mee.
Tegenvaller: Lita Ford en Korpiklaani

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken