Pukkelpop 2023

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Genoten van Girl in Red en Loyle Carner (!!) vandaag zeg. The Killers eerste halfuur wel ok, daarna werd het een beetje sneu.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
79
48
Het zal aan mij liggen maar ik ben niet mee met de Girl In Red hype. Sterke frontvrouw, een boodschap die resoneert bij een bepaald doelpubliek, maar de songs? De muziek? Doorsnee powerpop.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Het zal aan mij liggen maar ik ben niet mee met de Girl In Red hype. Sterke frontvrouw, een boodschap die resoneert bij een bepaald doelpubliek, maar de songs? De muziek? Doorsnee powerpop.
Ik vind haar ouder werk duidelijk beter, maar was wel terug onder de indruk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Maat van mij is naar tarkastaja gegaan met de overtuiging dat het echt een Finse band is, was teleurgesteld toen het bleek dat het Clouseau was en is afgetrapt.
Terecht. Vijftien jaar geleden hadden er rellen uitgebroken bij dit soort acties. Nu doet iedereen lekker gezellie mee. Allemaal mooi hoor, ben ook opgegroeid met Clouseau, maar time en place imo.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Van 13:00u - 14:00u op de zaterdagmiddag is toch ideaal voor zoiets imo. Afgaande op de reacties hier en op social media waren er meer mensen blij mee dan teleurgesteld.

Geinig toch juist, zoiets.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: pigital, Joe en yannickd

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
795
734
Terecht. Vijftien jaar geleden hadden er rellen uitgebroken bij dit soort acties. Nu doet iedereen lekker gezellie mee. Allemaal mooi hoor, ben ook opgegroeid met Clouseau, maar time en place imo.
15 jaar geleden had je drie dagen bataclan op pukkelpop. Da was nog een pak absurder dan Clouseau die in de namiddag een tent mag openen. Alsof dat de wereld daarmee aant vergaan is🙈
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Kijken naar Lil Tjay op de stream, wat een hoop stront! vals rappen over een vals achtergrondnummer terwijl de DJ aan het einde van elk nummer steeds weer een stomme geluidseffect glasbreuk en alarm shit doet. Een van de ergste dingen die ik ooit heb gezien. 0/5

Ik weet zeker dat mijn 15-jarige het leuk zou vinden :)

blij dat ik dat niet alleen dacht.

 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Ik gok dat de mensen die Clouseau niet bon ton vinden op PKP er niet bij waren? Tent puilde uit en buiten ook nog een massa.

Tenten genoeg op PKP om bizarre popduo’s te plaatsen. Het is nu niet dat ze een top of the bill plek hadden of zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital en Timmetje

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Van 13:00u - 14:00u op de zaterdagmiddag is toch ideaal voor zoiets imo. Afgaande op de reacties hier en op social media waren er meer mensen blij mee dan teleurgesteld.

Geinig toch juist, zoiets.
Een volle marquee die alles meebrult van begin tot eind, fantastisch gedaan dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.913
Ik gok dat de mensen die Clouseau niet bon ton vinden op PKP er niet bij waren? Tent puilde uit en buiten ook nog een massa.

Tenten genoeg op PKP om bizarre popduo’s te plaatsen. Het is nu niet dat ze een top of the bill plek hadden of zo.
Welke bizarre popduo's?
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ik gok dat de mensen die Clouseau niet bon ton vinden op PKP er niet bij waren? Tent puilde uit en buiten ook nog een massa.

Tenten genoeg op PKP om bizarre popduo’s te plaatsen. Het is nu niet dat ze een top of the bill plek hadden of zo.
Rapporten zeggen een groter publiek dan Boygenius? stel dat ze Billie niet op het punt hadden staan om op het hoofdpodium op te treden
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Later mijn hoogtepunten eens geven, maar wat me 2x opvalt: waarom staan aan namen als Arrdee en Lilyjay op een festival? Eerst een dj die al een kwartier van de set gewoon plaatjes staat te draaien, en dan half live of helemaal geplaybackte nummers komen spelen. Ik snap het niet, hiphop kan anders en beter, dat bewees Loyle Garner gisteren.

En het is nu niet dat die mannen een volle tent lokken, integendeel zelfs.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken