Wie gaan er alleen naar Rockwerchter??

WoutMeganck

Nieuw lid
29 jun 2022
2
0
Ik ga altijd alleen naar Festivals . Zo moet je niet rekening houden met iemand die plots een hamburger moet hebben als je favoriete band op het podium staat
 

Maxi

Nieuw lid
2 jul 2022
1
0
Hallo,
Misschien wat laat om hier nog op te reageren, maar ben ook alleen op het festival aan het rondlopen.
Als het nog gaat mag je me ook altijd aan de WhatsApp groep toevoegen..
Mijn naam is Maxine en ben 29 jaar.
 
15 jun 2023
2
0
Hoi allemaal!

Ik heb een ticket voor 4 dagen icm een Hive-campingticket. Ik zou met een vriendin gaan maar helaas gaat haar vader zo slecht dat dit waarschijnlijk niet meer mogelijk is.

Daarom ben ik benieuwd wie er allemaal alleen die kant op gaan. Wie weet kunnen we meeten?! Ik kom uit Groningen, ben 33 jaar, ik ga meestal alleen op reis en ben dus redelijk makkelijk in de omgang. Ik hou van een dansje en een drankje en natuurlijk muziek!

Dus ga je ook alleen, of misschien wel met een groep die al een mengelmoes van mensen is, stuur dan even een berichtje!

Joeeee!
Hoi. Ik ben ook alleen op Hive resort. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen . 51 jaar. Ook easy-peasy lemonsquisy als het goed is, is het goed. Ga ook graag mijn eigen gang in de wei, maar wel fijn om wat meetingmomentjes te hebben gedurende de dag of op de camping.
 
15 jun 2023
2
0
Hallo, ik ben Barnedette. Ik ben 51 jaar en zal dit jaar alleen op Rock Werchter rond hobbelen. Ik zit op de hives resort. Lijkt me gezellig om nieuwe mensen tegen te komen en te leren kennen. Tot snel!!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik zie dit topic nu pas en alle meet-berichtjes uit 2022.
Vraag mij eigenlijk altijd achteraf af of zulke meetings goed zijn verlopen.
De meeste nieuwe leden die hier gereageerd hebben, zijn achteraf niet meer online geweest blijkbaar (dus hebben het niet overleefd 😇).

Enkel @reaper en @Raoul lijken mij oudgedienden die misschien iets kunnen vertellen?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Ik zie dit topic nu pas en alle meet-berichtjes uit 2022.
Vraag mij eigenlijk altijd achteraf af of zulke meetings goed zijn verlopen.
De meeste nieuwe leden die hier gereageerd hebben, zijn achteraf niet meer online geweest blijkbaar (dus hebben het niet overleefd 😇).

Enkel @reaper en @Raoul lijken mij oudgedienden die misschien iets kunnen vertellen?
Vorig jaar was echt supergezellig. We hadden een standaard meeting point bij "de poes" bij de main (goed zicht maar bar en toilet goed bereikbaar, zelfs bij Metallica).

Verder echt wel hele leuke mensen leren kennen en met sommigen echt wel legendarische verhalen gemaakt of bijzondere concerten gezien (zoals Michael Kiwanuka van dichtbij met mede-forumlid Sander).

Al met al hadden we dus gewoon een standaard meeting point en hebben we elkaar regelmatig gezien, met sommigen apart naar andere optredens gegaan. Mij is het goed bevallen!
 
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

Ronofzo

Nieuw lid
1 jul 2023
1
0
Heel last minute, maar wij zijn nog maar met z'n 2en over. Als iemand wilt treffen, of aan de whatsapp groep toegevoegd worden, lijkt het ons gezellig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken