Wie gaan er alleen naar Rockwerchter??

Marjokee88

Nieuw lid
30 mei 2022
4
5
Hoi allemaal!

Ik heb een ticket voor 4 dagen icm een Hive-campingticket. Ik zou met een vriendin gaan maar helaas gaat haar vader zo slecht dat dit waarschijnlijk niet meer mogelijk is.

Daarom ben ik benieuwd wie er allemaal alleen die kant op gaan. Wie weet kunnen we meeten?! Ik kom uit Groningen, ben 33 jaar, ik ga meestal alleen op reis en ben dus redelijk makkelijk in de omgang. Ik hou van een dansje en een drankje en natuurlijk muziek!

Dus ga je ook alleen, of misschien wel met een groep die al een mengelmoes van mensen is, stuur dan even een berichtje!

Joeeee!
 

pauline_tje

Nieuw lid
6 jun 2022
1
0
Hoi allemaal!

Ik heb een ticket voor 4 dagen icm een Hive-campingticket. Ik zou met een vriendin gaan maar helaas gaat haar vader zo slecht dat dit waarschijnlijk niet meer mogelijk is.

Daarom ben ik benieuwd wie er allemaal alleen die kant op gaan. Wie weet kunnen we meeten?! Ik kom uit Groningen, ben 33 jaar, ik ga meestal alleen op reis en ben dus redelijk makkelijk in de omgang. Ik hou van een dansje en een drankje en natuurlijk muziek!

Dus ga je ook alleen, of misschien wel met een groep die al een mengelmoes van mensen is, stuur dan even een berichtje!

Joeeee!
Hey!

Ik heb een ticket voor donderdag 30 juni. Ik ging normaal ook met een vriendin gaan, maar door omstandigheden kan ze toch niet mee gaan.
Daarom ben ik nog op zoek naar een festivalmaatje :) Het zou tof zijn moesten we kunnen meeten. Ik kom uit de Vlaamse Ardennen in België en ben 26 jaar. Zelf hou ik ook enorm van reizen! Ik ben ook al veel alleen op reis geweest. Ik denk dat we dus wel wat leuke verhalen zullen hebben om te sharen :) En goede muziek uiteraard!
Dus moest je zin hebben om de eerste dag van het festival af te spreken, laat maar weten!

Groetjes,
Pauline
 

Marjokee88

Nieuw lid
30 mei 2022
4
5
Hey!

Ik heb een ticket voor donderdag 30 juni. Ik ging normaal ook met een vriendin gaan, maar door omstandigheden kan ze toch niet mee gaan.
Daarom ben ik nog op zoek naar een festivalmaatje :) Het zou tof zijn moesten we kunnen meeten. Ik kom uit de Vlaamse Ardennen in België en ben 26 jaar. Zelf hou ik ook enorm van reizen! Ik ben ook al veel alleen op reis geweest. Ik denk dat we dus wel wat leuke verhalen zullen hebben om te sharen :) En goede muziek uiteraard!
Dus moest je zin hebben om de eerste dag van het festival af te spreken, laat maar weten!

Groetjes,
Pauline
Heel leuk Pauline! Je mag wel even in een privé bericht je nummer sturen, dan voeg ik je even toe aan de groepsapp :)
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Heyy,

Ik ga wel met een aantal mensen maar mijn mooiste en gezelligste herrineringen en verhalen komen toch van nieuwe mensen ontmoeten. Lijkt me leuk met jullie in contact te komen!

Dit wordt mijn derde Werchter (voorheen 2016 en 2017) en mijn zoveelste reeks optredens dit jaar. Ook niet onbelangrijk, ik weet de lekkere eettentjes altijd wel te vinden (iets met liefde gaat door de maag).

Verder ben ik 27 ga ik met regelmaat alleen naar concerten toe en ben ik dus vrij makkelijk in omgang.

Als het jullie ook leuk lijkt in contact te komen, hoor ik het wel!

Groetjes, Raoul
 
Laatst bewerkt:

kobusje76

Playlistbediener
20 mei 2017
12
2
ik ga al jaren alleen naar werchter bevalt me prima ik ontmoet altijd mensen zit ook op de hive camping kijk er weer naar uit ben patrick uit de provincie zeeland ben 45 jaar en hou van een pintje zeker op werchter haha
 

Sarah Lambrecht

Nieuw lid
15 jun 2022
2
0
Hallo, verkoopt er iemand nog een campingticket voor The Hive, liefst persoonlijk via Ticket Swap? Mijn vriendin heeft al een combiticket voor het festival zelf, maar is nu hopeloos op zoek naar nog 1 camping ticket The Hive om bij onze vriendengroep te kunnen kamperen… Berichtje sturen mag ook naar +32473594700 !! :)?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
zal deze editie ook vaak alleen rondlopen
eerste keer sinds 2009 zonder echte groep (van 25 tal naar nu alleen / met 2)
wil gerust ergens bij aansluiten op een of meerdere van de 4 dagen/

korte bio,
Jens 34 lentes jong, sociaal en genoeg verhalen te vertellen, pintje erbij en genieten van de goeie muziek. Meer moet dat niet zijn.

eerste festival van dit jaar (na oa optredens van Tool, the war on drugs, king hannah, placebo eerder dit jaar) en ook enige van het jaar (wel nog een bazen move naar new york in september voor rammstein)

if you want to hit me up, DM
 

michaelkaya

Nieuw lid
16 jun 2022
2
0
Hallo! Ik ben Michaël, 25 en ga ook combi + the Hive naar Werchter alleen! Iemand zin om samen de tent op te zetten en op de camping wat te chillen savonds, zo is het toch wat gezelliger eh met meerdere ;) Stuur me maar een bericht als je zin hebt om aan de hive samen af te spreken en op de weide ook wat rond te lopen en te genieten van de muziek! :) RW2022!!!!!

(Zou ook wel tof zijn om mee te zitten in de whatsapp ;) )
 

michaelkaya

Nieuw lid
16 jun 2022
2
0
zal deze editie ook vaak alleen rondlopen
eerste keer sinds 2009 zonder echte groep (van 25 tal naar nu alleen / met 2)
wil gerust ergens bij aansluiten op een of meerdere van de 4 dagen/

korte bio,
Jens 34 lentes jong, sociaal en genoeg verhalen te vertellen, pintje erbij en genieten van de goeie muziek. Meer moet dat niet zijn.

eerste festival van dit jaar (na oa optredens van Tool, the war on drugs, king hannah, placebo eerder dit jaar) en ook enige van het jaar (wel nog een bazen move naar new york in september voor rammstein)

if you want to hit me up, DM

Hey!

Ik heb een ticket voor donderdag 30 juni. Ik ging normaal ook met een vriendin gaan, maar door omstandigheden kan ze toch niet mee gaan.
Daarom ben ik nog op zoek naar een festivalmaatje :) Het zou tof zijn moesten we kunnen meeten. Ik kom uit de Vlaamse Ardennen in België en ben 26 jaar. Zelf hou ik ook enorm van reizen! Ik ben ook al veel alleen op reis geweest. Ik denk dat we dus wel wat leuke verhalen zullen hebben om te sharen :) En goede muziek uiteraard!
Dus moest je zin hebben om de eerste dag van het festival af te spreken, laat maar weten!

Groetjes,
P
Hoi allemaal!

Ik heb een ticket voor 4 dagen icm een Hive-campingticket. Ik zou met een vriendin gaan maar helaas gaat haar vader zo slecht dat dit waarschijnlijk niet meer mogelijk is.

Daarom ben ik benieuwd wie er allemaal alleen die kant op gaan. Wie weet kunnen we meeten?! Ik kom uit Groningen, ben 33 jaar, ik ga meestal alleen op reis en ben dus redelijk makkelijk in de omgang. Ik hou van een dansje en een drankje en natuurlijk muziek!

Dus ga je ook alleen, of misschien wel met een groep die al een mengelmoes van mensen is, stuur dan even een berichtje!

Joeeee!
Hey ik stuur je even een privéberichtje! :)
 

R000bien

Nieuw lid
22 jun 2022
2
0
Dag iedereen,

Leuk initiatief, zeker voor mensen als ik die er al een 15-tal Werchters op heeft zitten en dit jaar voor de eerste keer alleen gaat.
Ik ga het ganse weekend en sla m’n tentje op op the Hive. Op zaterdag komen nog wat vrienden maar de rest van het weekend sta ik er alleen voor. Dus het lijkt me wel wat om aan te sluiten bij wat open-minded en gelijkgestemde zielen. Is er nog plaats in die Whatsapp?
Perso: ik kom uit Izegem, woon in Kalken (bij Gent) en tel 38 lentes ?
 

R000bien

Nieuw lid
22 jun 2022
2
0
Hallo, verkoopt er iemand nog een campingticket voor The Hive, liefst persoonlijk via Ticket Swap? Mijn vriendin heeft al een combiticket voor het festival zelf, maar is nu hopeloos op zoek naar nog 1 camping ticket The Hive om bij onze vriendengroep te kunnen kamperen… Berichtje sturen mag ook naar +32473594700 !! :)?
Ik zie continu tickets passeren op Ticketswap dus dat moet wel lukken denk ik. Meldingen aanzetten en even de app in de gaten houden ?
 

Marjokee88

Nieuw lid
30 mei 2022
4
5
Dag iedereen,

Leuk initiatief, zeker voor mensen als ik die er al een 15-tal Werchters op heeft zitten en dit jaar voor de eerste keer alleen gaat.
Ik ga het ganse weekend en sla m’n tentje op op the Hive. Op zaterdag komen nog wat vrienden maar de rest van het weekend sta ik er alleen voor. Dus het lijkt me wel wat om aan te sluiten bij wat open-minded en gelijkgestemde zielen. Is er nog plaats in die Whatsapp?
Perso: ik kom uit Izegem, woon in Kalken (bij Gent) en tel 38 lentes ?
Helemaal prima! Stuur je nummer maar even in een privé bericht!
 

kobusje76

Playlistbediener
20 mei 2017
12
2
hallo, @Majokee88 heb je ook een pm gestuurd dus mocht de groep idd nog niet vol zijn bij deze

groetjes patrick
 

Erik VdP

Nieuw lid
21 jun 2022
1
0
Hallo iedereen,

Ik ben Erik, 27 jaar uit Oost-Vlaanderen en ga op donderdag ook alleen naar Rock Werchter. Het is al geleden van de super editie in 2018 dat ik erbij was. Spijtig genoeg hebben mijn vrienden dit jaar minder interesse in het festival. Wel ze hebben ongelijk :)

Ik zou ook graag nog joinen bij de groep want dit is een erg fijn initiatief!

Ps. ik verblijf op camping C7.

Cheers!

Erik
 

Dejonghe Birger

Nieuw lid
28 jun 2022
1
0
Hey,

Ik ben Birger, 35 jaar, onze groep heeft verstek moeten geven op de editie van dit jaar. Maar toch wil ik het horen en beleven in werchter. Sausialiseren ligt mij wel ? daarom mijn interesse om bij jullie aan te sluiten, alleen is ook maar alleen. Hopelijk nog een plaatsje...

Gr Birger
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Als er mensen zijn die nog bij een groep willen aansluiten op A1, let me know!
 

MelissaB

Nieuw lid
29 jun 2022
1
0
Hallo iedereen,

Tof initiatief! Ik zou zelf ook graag aansluiten mocht er nog plaats zijn, heb gisteren last-minute besloten om toch een combi-ticket voor mezelf te kopen na lang twijfelen of ik wel op mezelf durfde gaan. Maar nieuwe mensen leren kennen is altijd spannend en leuk dus heb ik besloten het toch te doen! Ik ben Melissa, 21 jaar en dit zou mijn 3de keer op werchter zijn dus het is zeker niet nieuws voor mij. Het is het eerste jaar dat ik niet op een camping verblijf, ik zal dus pendelen vanuit leuven waar ik op kot zit.

Ik zou ook graag deel uitmaken van de whatsapp groep als dat nog kan :)
 

s-tertje

Nieuw lid
29 jun 2022
1
0
Hey,

Wat leuk! Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar werchter, staat al lang op het lijstje maar nog nooit van gekomen. Ik ben 36 en kom uit zeeland, altijd in voor een feestje en vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ga 4 dagen en sta op camping the hive.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken