Werchter Parklife 2026

Meteen een Ticketswap alert aangezet. Nog niet genoeg voor 180 te betalen. Maar wel genoeg om een afgeprijsd normaal ticket te kopen

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Erg mooie vervanging. Enige jammere is dat ik nu mijn agenda weer moet omgooien. Zonder Landmvrks zou ik pas net voor Papa Roach arriveren. Moet er nu 5 uur eerder zijn en na Landmvrks 4 uur zien te vullen. Denk dat we uitgebreid gaan eten in Haacht.

Erg mooie vervanging. Enige jammere is dat ik nu mijn agenda weer moet omgooien. Zonder Landmvrks zou ik pas net voor Papa Roach arriveren. Moet er nu 5 uur eerder zijn en na Landmvrks 4 uur zien te vullen. Denk dat we uitgebreid gaan eten in Haacht.
Gewoon 4 uur de zware bierenstand

1778510868867.png
Zou dit betekenen dat het hele voorste vak eerst leeg wordt gemaakt en dat eerder het vak in gaan tijdens een andere band geen zin heeft om vooraan te staan?

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Het is een dagfestival van werchter ik denk niet dat je terug naar buiten kan eenmaal binnen.

Bekijk bijlage 20051
Zou dit betekenen dat het hele voorste vak eerst leeg wordt gemaakt en dat eerder het vak in gaan tijdens een andere band geen zin heeft om vooraan te staan?
Een ruime maand terug heb ik contact gehad met Live Nation hierover. Zij zeiden dat iedereen gewoon tussen PR en LP in de Pit kon blijven staan, en dat ze dan met rijen aan stewards/beveiligers iedereen in de Pit controleren op een bandje. Nu weet ik het ook niet meer… 🫣 Als dat niet het geval is, dan kijk ik Papa Roach maar direct achter de poorten van de Pit om vervolgens een klein sprintje naar voren te trekken.

Users who are viewing this thread