Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Robbie Williams is wel dezelfde dag op live is live, overlapt wel wat van publiek. Mogelijk wat mensen die uiteindelijk besloten naar daar te gaan? Maar dat is maar een gok natuurlijk
Robbie Williams is wel dezelfde dag op live is live, overlapt wel wat van publiek. Mogelijk wat mensen die uiteindelijk besloten naar daar te gaan? Maar dat is maar een gok natuurlijk
En worden die resale tickets aan een sterk lagere prijs verkocht (meer dan tien procent korting)? Waar vind je die? Op de website Werchter Boutique? Op ticketmaster? Of ergens anders?
En worden die resale tickets aan een sterk lagere prijs verkocht (meer dan tien procent korting)? Waar vind je die? Op de website Werchter Boutique? Op ticketmaster? Of ergens anders?
Die resale tickets staan gewoon op de officiële pagina van Wechter Boutique.
Via de ticket button ( kom je bij ticketmaster) , verder scrollen naar beneden bij andere opties.
Ze hanteren dezelfde prijzen. Er staan echt een massa tickets op.
Daarjuist had je ook 90 tickets te koop op een 20.000 bezoekers voor Florence via ticketswap. 150 tickets in resale is op zich niet abnormaal op
schat ik een 30.000 tickets minimaal verkocht. Maar wel vreemd dat ze nu al aangeboden worden.
Ik verwacht wel heel veel van Pitbull , dat gaat zowieso een feestje worden. De energie en vibe die hij in zijn show steekt, daar ga je spontaan van dansen denk ik.
En Katy Perry is een mooie afsluiter met veel hits.
( Beiden nog niet live gezien)
Een leuke dag verlof met vrienden en wat pintjes op de wei
Sfeer en ambiance verzekerd!
Katy Perry wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag en een politie onderzoek is nu opgestart.
Benieuwd of het gaat om een Ruby die een fantast blijkt te zijn
of dat het verhaal maar enigszins waar is. In dat laatste geval heeft Katy Perry in de eerste plaats en TW Boutique in de tweede
plaats een probleem. Zou spijtig zijn mocht Werchter Boutique na TW Classic ook geannuleerd worden.