Werchter Boutique 2026

Pommelien verkocht als headliner in no time vandaag haar zaterdag en alle combi tickets voor Gladiolen uit.
Benieuwd of een insider weet of ze ook een behoorlijke boost gegeven heeft aan Werchter Boutique na haar aankondiging op dat festival.

Is er na het laatste optreden nog iets te doen op de festivalweide, of sluit de weide direct daarna?
Is er na afloop in de buurt nog iets te doen ( zoals bijvoorbeeld bij pukkelpop op straat met eet- en drankstandjes)?

Is er na het laatste optreden nog iets te doen op de festivalweide, of sluit de weide direct daarna?
Is er na afloop in de buurt nog iets te doen ( zoals bijvoorbeeld bij pukkelpop op straat met eet- en drankstandjes)?
Bij de echte Werchter staat de straat voor het festival vol met drank en eet standjes (veel meer dan bij pkp), maar bij die dag festivals niet. Dan is er volgens mij niets. Ook de weide sluit vrij snel na het laatste concert. Dus vrees er voor.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Bij de echte Werchter staat de straat voor het festival vol met drank en eet standjes (veel meer dan bij pkp), maar bij die dag festivals niet. Dan is er volgens mij niets. Ook de weide sluit vrij snel na het laatste concert. Dus vrees er voor.
Het zou eigenlijk beter zijn voor de uitstroom dat die standjes open zijn tot bv 2u.

Een DJ aan de North West Walls na het laatste optreden zou voor iedereen alleen maar voordelen opleveren.

• Leuk
Het zou eigenlijk beter zijn voor de uitstroom dat die standjes open zijn tot bv 2u.

Een DJ aan de North West Walls na het laatste optreden zou voor iedereen alleen maar voordelen opleveren.
Daar had ik op gehoopt eigenlijk, nog een beetje blijven "hangen" om de drukte bij de uitstroom te vermijden.

Ik heb TW Classic 2x meegemaakt en heb de uitstroom nooit als vervelend ervaren. Het gaat niet heel vlug maar het loopt redelijk door. Auto's / parking is echt heel andere koek daarentegen.

Hopelijk komen ze dit jaar met een onverwachts extraatje in de vorm van nog een afsluitende dj set.
Ik ben voorstander 🥳 ( mocht live nation mee lezen 😅 )

Uit nieuwsgierigheid eens gekeken naar de ticketshop... nog steeds veel tickets te koop precies.
Zowel golden circle en een massa resale tickets.
Is dit normaal voor Boutique?

Uit nieuwsgierigheid eens gekeken naar de ticketshop... nog steeds veel tickets te koop precies.
Zowel golden circle en een massa resale tickets.
Is dit normaal voor Boutique?
Hangt wat af van de line up, sommige jaren verkoopt dat (snel) uit en andere totaal niet.

• Leuk

Users who are viewing this thread