Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Al een paar keer het nieuwe AWOLNATION album opgezet. Nu ook weer. Ik herkende van de featurings enkel Del the Funky Homosapien. Die andere zegt me nu ook wat
KINK heeft altijd de beste alternative rock: op de radio, in podcasts en in playlists. Download de KINK app of luister via FM, DAB+, Spotify, Apple Music of je podcast-app.
kink.nl
Vind het wel leuk dat ze de lijst dit jaar niet hebben gedeeld van te voren.
Op het forum nog niets gelezen over de debuutsingle van The Orchestra (For Now), dus ik plaats hem maar. Afgelopen vrijdag is deze al uitgekomen, maar ik hoor hem net voor het eerst. Hij kwam bij mij binnen als een bom. Qua sound beetje vergelijkbaar met BCNR en dan ook van torenhoog niveau.
Op het forum nog niets gelezen over de debuutsingle van The Orchestra (For Now), dus ik plaats hem maar. Afgelopen vrijdag is deze al uitgekomen, maar ik hoor hem net voor het eerst. Hij kwam bij mij binnen als een bom. Qua sound beetje vergelijkbaar met BCNR en dan ook van torenhoog niveau.