Wat heb je als laatste gekocht?

The 1975 - ILIWYSFYASBYSAOI (zelfs de afkorting is lang...)
En ga ook ff de nieuwe Jake Bugg preorderen

Edit: oh en David Bowie - Nothing Has Changed tijdje terug

Freazy wrote:
The 1975 – ILIWYSFYASBYSAOI (zelfs de afkorting is lang…)

Is het wat, sinds het eerste geluid van album 2 ben ik volledig afgehaakt namelijk.

Jup, zeker het checken waard.
Laat je in ieder geval niet wegjagen door Love Me. Ze hebben op de rest van het album wat meer durven experimenteren. Meer richting de EP's en in veel gevallen zelfs heel anders dan wat ze ooit eerder hebben gemaakt.

Na 4 maanden knagende spijt vanwege het niet kopen van een Sunn o))) zeefdruk poster op Le Guess Who!? er achteraan gegaan. Resultaat:

Dit binnen 10 werkdagen op de deurmat :D.

Ah supernice! Ik heb ook nog altijd die Sunn presents poster voor je liggen trouwens.

Haha dat meen je niet, ik wist niet eens dat je die op de laatste dag toch nog mee had genomen. Super bedankt! Kom hem wel een keertje ophalen :).

Father John Misty - I Love You, Honeybear
alt-J - This Is All Yours
Cage The Elephant - Melophobia
David Bowie - Ziggy Stardust And The Spiders From Mars
Anderson .Paak - Malibu

Father John Misty – I Love You, Honeybear
alt-J – This Is All Yours
Anderson .Paak – Malibu

Zeer goede albums! :) Heb zelf 808s and Heartbreak gekocht - alhoewel ik me nu zit af te vragen of ik die eigenlijk niet al had...

Sjoerd wrote:
Father John Misty – I Love You, Honeybear
alt-J – This Is All Yours
Anderson .Paak – Malibu

Zeer goede albums!
simple-smile.png
Heb zelf 808s and Heartbreak gekocht – alhoewel ik me nu zit af te vragen of ik die eigenlijk niet al had…
Heb je zo'n grote collectie dan? :o

Zeer goede albums! Heb zelf 808s and Heartbreak gekocht – alhoewel ik me nu zit af te vragen of ik die eigenlijk niet al had…

Je kan ook Discogs gaan gebruiken, kan je meteen op je mobiel checken of je iets al hebt ja of nee.

Talking Heads - Remain in Light

Toch maar meegenomen gisteren, voor €5,50 kon ik 'm niet laten liggen. En het is weer een leuke om in de huiskamer te draaien uiteraard.

Blackberry Smoke - The Whippoorwill
Frank Turner - Tape Deck Heart
Black Keys - El Camino

Ik vond het debuut van Django Django en The Black Keys - El Camino (staat hierboven toevallig ook) bij de afgeschreven items in de bieb voor 2 euro per stuk. Zitten helaas allemaal stickers op en ik moet even een nieuw doosje vinden, maar verder wel oké.

Je kan ook Discogs gaan gebruiken, kan je meteen op je mobiel checken of je iets al hebt ja of nee.
Haha, dat vind ik echt teveel moeite. Heb wel eens een poging gedaan, maar uiteindelijk is het teveel administratie. Wou dat er een discogs was voor gewone mensen. :P

Eindelijk een platenspeler besteld! Met daarbij de volgende platen:
Beck - Morning Phase
Arctic Monkeys - AM

Op bol.com krijg je nu voor geselecteerde platen er twee voor 40 euro, er zit best wel wat moois tussen! Ook onder andere veel werk van Bowie.

Users who are viewing this thread