Verzameltopic overige internationale festivals 2022

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
FIwZp0ZVQAMofLe
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Wel benieuwd of Kasabian een beetje blijft bestaan of dat die band nu als een nachtkaars uitgaat met een nieuwe zanger.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Wel benieuwd of Kasabian een beetje blijft bestaan of dat die band nu als een nachtkaars uitgaat met een nieuwe zanger.
Ik gok nachtkaars. Blijkbaar hebben ze al een nieuwe single gedropt vorig jaar. Die is ook niet echt ingeslagen als een bom.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Maneskin duikt zelf hier op! En nog best hoog, had niet door dat ze ook in Amerika doorgebroken zijn. En leuk dat ook The Hu hier op de poster staat.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik vind het affiche behoorlijk confronterend dat ik veel te oud aan het worden ben voor deze shit. Het affiche is prima en vernieuwend, toch raakt het mij op heel veel vlakken niet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Ik vind het affiche behoorlijk confronterend dat ik veel te oud aan het worden ben voor deze shit. Het affiche is prima en vernieuwend, toch raakt het mij op heel veel vlakken niet.
Ow mee eens hoor, ik zou hier geen ticket voor halen. In de kleine lettertjes zitten wel wat goede bands maar het totaal spreekt me te weinig aan. Dat gezegd hebbende zou ik acts als Ye, Billie Eilish en Harry Styles wel graag eens op een festival meepakken. Werchter ligt dan het meest voor de hand. Maar dit festival heeft naar mijn smaak teveel pop/hip-hop aan de bovenkant staan om het voor mij leuk te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik deed er te lang over om er achter te komen wie YE is

?‍♂️
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Damn, toffe headliners zeg. En mooi om Stromae zo hoog op het affiche te zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken