TW Classic 2026

In ieder geval ook een sappig onderwerp in de laatste popcast van Stubru. Andries Beckers die ook vindt dat het zaakje stinkt.
Lijkt me toch vooral zever, uiteindelijk heeft hun headliner zijn tour gecancelled, dat gaat hij niet speciaal doen voor TW classic alleen. En omdat het aanbod beperkt is, is het vinden van een goede vervanger geen optie. Mogelijk komt dat de organisatie goed uit, maar anders was het wel gewoon doorgegaan natuurlijk. Er zijn in het verleden al vaak classic of boutique edities geweest met een heel slechte verkoop, dan verkopen ze wat goedkope tickets aan cera aandeelhouders en geven ze wat extra weg met wedstrijden om de weide te vullen enzo

TW Classic was enige aangekondigde show totnu tijdens de zomer, met full band. Moest volgens mij nog een tour rond gebouwd worden, en dat lijkt me niet te zijn doorgegaan.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Een slechte verkoop kan meedragen aan het afgelasten van het event, maar de aanleiding blijft toch dat Bryan Adams niet komt spelen.
LN heeft wel een goed genoeg zicht dat er geen passende vervangende headliner beschikbaar meer is die genoeg tickets kan schuiven en dus was een afgelasting de enige optie ... (ook wetende dat een Rock Zottegem nog een headliner moet fixen)

TW Classic was enige aangekondigde show totnu tijdens de zomer, met full band. Moest volgens mij nog een tour rond gebouwd worden, en dat lijkt me niet te zijn doorgegaan.
Er waren maar vier concerten bekend in juni en juli in Europa van Bryan Adams op het moment dat TW Classic werd afgelast. Nu heeft hij een run van 38 shows van 27 september tot 19 december in Oost-en West Europa.

Duran Duran zijn die niet meer groot genoeg om die plaats van Adams in te nemen?
Hebben inderdaad pas op 25 februari nieuwe data aangekondigd waaronder op elf juli een show in Italie. In Tilburg hebben ze een aparte show als headliner op 22 juni.

Counting Crows is net door Live Nation geprogrammeerd in OLT op zaterdag elf juli (75 Euro).
Bryan Adams komt terug in oktober in de AFAS Dome
Elvis Costello & the imposters zijn nu op RW te bewonderen net als Monza.
Dus al enkele mooie oplossingen gevonden voor bands van het geannuleerde TW Classic.

Eigenlijk is Parklife ook wel een beetje TW Classic, beide topbands hadden een kwarteeuw geleden al hun doorbraak.

Sony Cassette GIF

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Users who are viewing this thread