TW Classic 2026

Yungblud heeft net een grote tour in Australie aangekondigd vanaf 10 januari dus zijn gezondheidsproblemen zijn voorbij. Goed voor hem. En ja Yungblud zal wel zoals hij beloofde elk jaar wel in Belgie te zien zijn op een festival: of op een zijproject zoals Werchter Parklive of op RW of op PKP.

En ja Yungblud zal wel zoals hij beloofde elk jaar wel in Belgie te zien zijn op een festival: of op een zijproject zoals Werchter Parklive of op RW of op PKP.
Dan zal hij wel bomvolle jaren tegemoet gaan. 😅

Ik was bij de opname van Live Live Livie donderdag, waar Stijn Meuris aankondigde dat Monza op TW Classic zal staan. Er werd over gesproken alsof het reeds bekend was (aankondiging leek al gebeurd), dus verwacht voor 5 januari (dag wnr de aflevering online komt) wel namen.

Fijn weekend :)

in 2019 debuut op RW, in 2020 herhaald op de affiche maar afgelast wegens corona, 2022 werchter, 2023 pkp, 2024 werchter en 2025 eerste keer headliner werchter.
Ik doelde niet alleen op België. 😬 Of denk jij dat hij dit soort dingen alleen daar roept?

Ik was bij de opname van Live Live Livie donderdag, waar Stijn Meuris aankondigde dat Monza op TW Classic zal staan. Er werd over gesproken alsof het reeds bekend was (aankondiging leek al gebeurd), dus verwacht voor 5 januari (dag wnr de aflevering online komt) wel namen.

Monza begot! En niet Noordkaap?

Ik wist niet dat die weer tourplannen hadden.

Zullen dan wel de zomer vol spelen wellicht.

Blijkbaar hebben Rolling Stones hun geplande tour voor 2026 gecanceld. Zou dat een oorspronkelijk plan kunnen zijn geweest?

Users who are viewing this thread