TW Classic 2026

Alleen staan Black Crowes op Mad Cool en zijn dus niet beschikbaar. Was wel een mooie naam geweest hier.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Editors en Counting Crows zou een mooie toevoeging zijn. The Scabs hun celebration tour zou ook leuk zijn.

Had Editors ergens ook wel verwacht nog als sub.. Vraag me af wie er nog gaat bijkomen. Vorig jaar RW + BA en dan nu enkel BA zou toch mager zijn

Toch vreemd die keuze om opnieuw Bryan Adams te plaatsen.
Oké, er zal wel een vaste fanbase zijn, maar die is nu ook niet megagroot - laatste passage in een zaal was Vorst, geloof ik?

Maar het TWC publiek is eerder de dagtoerist-festivalganger en die redeneren: "goh, die hebben we vorig jaar nog maar gezien, dus daar gaan we niet terug geld uitgeven".
Tenzij er een zeer sterke undercard bijkomt die hen weet te overtuigen.

Denk wel dat dit in orde komt. Het vaste publiek van TWC heeft niet veel nodig om overtuigd te raken. Bovendien zijn er ook talloze genodigden altijd aanwezig op Classic.

Kunnen we Placebo hier verwachten? Concert in België werd eigenlijk al bevestigd op de radio door Brian Molko.

Bryan Adams - Pet Shop Boys - Placebo - Kaiser Chiefs - Novastar - The Scabs

Deze reeks krijgt de wei daar wel vol denk ik.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Toch vreemd die keuze om opnieuw Bryan Adams te plaatsen.
Oké, er zal wel een vaste fanbase zijn, maar die is nu ook niet megagroot - laatste passage in een zaal was Vorst, geloof ik?

Maar het TWC publiek is eerder de dagtoerist-festivalganger en die redeneren: "goh, die hebben we vorig jaar nog maar gezien, dus daar gaan we niet terug geld uitgeven".
Tenzij er een zeer sterke undercard bijkomt die hen weet te overtuigen.
Dit jaar lokte Bryan Adams solo met beperkte voorprogramma's iets meer dan 10.000 bezoekers in Tilburg. En dit tegen een 80 Euro voor een ticket.

Users who are viewing this thread