TW Classic 2026

Op grote namen staan er toch altijd embargo's tot wanneer die mogen bekend gemaakt worden?
Zou mij verwonderen dat ze die zelf zouden leaken dmv 2 Many DJ's.

Net alsof je Tom Odell zou leaken door Hello Tempest Road op je affiche te zetten...

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Met de aankondigingen van Werchter Parklife Rock Werchter en zeer binnenkort Werchter Boutique vraag ik me af wanneer we hier nieuws kunnen verwachten? Mocht het een echte klapper zijn zoals Rolling Stones of Paul McCartney dan kan het nog wel even duren....

Met de aankondigingen van Werchter Parklife Rock Werchter en zeer binnenkort Werchter Boutique vraag ik me af wanneer we hier nieuws kunnen verwachten? Mocht het een echte klapper zijn zoals Rolling Stones of Paul McCartney dan kan het nog wel even duren....
Ik denk dat de Stones enkel nog stadions doen met hun eigen podium?

• Leuk
Waarderingen: PJ
11 juli Metallica? Als we de eerste informatie van het Boutique topic naar hier doortrekken? 😅

Was al gepost in het RW topic. Maar gezien zijn eerste bekende tourdata en zijn tourschema's van de laatste jaren zou ik er niet op rekenen

Hoe graag ik het zou willen als notoir Metallica fan vrees ik dat het niet voor volgend jaar zal zijn. Hopelijk 2027!!

McCartney zou briljant zijn. Dat is een echte instant buy dan! Ik blijf hoop houden, was de eerste headlineshow die ik ooit op de wei zag (2016) en was compleet omvergeblazen. Wat een muziek, charisma en wat een band en productie neemt die mee zeg.

Users who are viewing this thread