Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pearl Jam gaat niet touren volgens de laatste berichten en ik twijfel of Paul McCartney nog festivals doet. Na Glastonbury niet meer in ieder geval.
Oasis zou wel een stunt zijn!
Ik las daar toen een verwijzing in naar al die keren dat Metallica op TW Classic heeft gespeeld, maar ik besef nu dat ze daar nog nooit gestaan hebben...
Vind het eigenlijk niet zo heel vergezocht hoor. Net niet zo obvious als Hello Tempest Road, maar toch vind ik het wel heel opvallend, ook omdat de band niet kan tijdens RW en Herman die wel nog eens zal willen boeken.
Alleen dan wel, met zowel LP als Metallica, twee hardere dagfestivals rondom RW.
Ik las daar toen een verwijzing in naar al die keren dat Metallica op TW Classic heeft gespeeld, maar ik besef nu dat ze daar nog nooit gestaan hebben...
Nee, is wel heel onrealistisch dat live nation een headliner 2 keer zo dicht bij elkaar in hetzelfde land gaat zetten. Gaat de verkoop van beide festivals ook niet goed doen. Ga er maar van uit dat de headliners van de Werchter dagen daar exclusief gaan zijn voor België.
Enige 2 keer was faith No more sat foo fighters moest vervangen en dat mocht pas na gmm bekend gemaakt worden
En in corona stond faith No more ook op beide edities maar ging niet door
Headliners worden enkel in crisissituaties gedeeld. In de regel delen festivals binnen hetzelfde land geen headliners. In het gekste geval staan er headliners op Werchter die in het voorgaande jaar op Graspop stonden of andersom (of een headliner die 2 jaar op rij Graspop of 2 jaar op rij Werchter doet natuurlijk).
Dus Nine Inch Nails voor TW Classic 2026 icm The Cure?