TW Classic 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.019
8.662
Stevie Wonder zou een instant ticket zijn voor mij. Meer nog dan de Stones, Macca, Elton (tja) of ACDC een legende die ik absoluut nog eens wil zien in mijn leven.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Stevie Wonder zou een instant ticket zijn voor mij. Meer nog dan de Stones, Macca, Elton (tja) of ACDC een legende die ik absoluut nog eens wil zien in mijn leven.
Ook alweer 73 jaar, zie ik. Maar inderdaad... Mijn eerste LP was Songs in the key of life. Veel legendarischer kan het niet.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.019
8.662
Ook al weer 73 jaar, zie ik. Maar inderdaad... Mijn eerste LP was Songs in the key of life. Veel legendarischer kan het niet.
Songs In The Key Of Life is het beste album ooit gemaakt door eender wie ter wereld, punt. Of toch zeker van alle albums die ik ooit gehoord heb.

Of hoe een albumtitel een plaat perfect kan omschrijven. God tier muziek.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joss

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
Yeps, binnen 2 weken weten we meer
Paul M staat er op voor 2025( net zoals vele andere natuurlijk), maar zolang handtekening er niet op staat is het niet zeker (en dan nog....)
Binnen 2 weken: "Het Folklore- en Reuzenfeest zal op 24 en 25 augustus 2024 uitzonderlijk plaatsvinden in het Werchter Festivalpark en zal TWC en WB vervangen". :ROFLMAO:
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Stevie Wonder zou een instant ticket zijn voor mij. Meer nog dan de Stones, Macca, Elton (tja) of ACDC een legende die ik absoluut nog eens wil zien in mijn leven.
Tijdens de laatste doortochten heeft hij België gewoon overgeslagen.
Gezien in Ahoy voor een soloconcert en ook eens op North Sea Jazz (dus ook in Ahoy).
Het concert op NSJ was het betere. Het soloconcert was nogal braaf tussen de lijntjes, vooral toen hij ook nog eens een paar hits heel hard ingestudeerd in een medley gooide.
Maar effectief, legende en back catalogue om u tegen te zeggen!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.019
8.662
Was een ideale headliner geweest voor NSJ in Nederland. Persoonlijk vind ik het geen act voor TW, zou hem dan eerder in het Sportpaleis verwachten......
Meerdere Sportpaleizen dan, mag ik hopen.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
428
289
Het is begin maart en we weten nog altijd niks over TW classic 2024 dat is toch niet normaal, ik acht de kans zeer klein dat er dit jaar een editie komt.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Meerdere Sportpaleizen dan, mag ik hopen.
In mijn herinnering was Ahoy (1 avond) destijds niet uitverkocht, vreemd genoeg...
Maar ik neem aan dat de honger in België voor zo'n legende toch wel groot zou moeten zijn...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken