Tour geruchten

Net eens een recente setlist opgezocht om te zien wat die zo nog allemaal spelen, lijkt me wel fantastisch om live mee te maken.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ja dit gaat wel een moetje worden. Had al met @duck afgesproken dat we sowieso gaan, als het even kan. Maar ik kijk wel met vrees uit naar de ticketprijzen...

• Leuk
Waarderingen: duck
Net eens een recente setlist opgezocht om te zien wat die zo nog allemaal spelen, lijkt me wel fantastisch om live mee te maken.
11 jaar geleden?😅
Toen speelden ze wel geen Limelight, zou echt domper zijn als ze dat nummer opnieuw skippen.

11 jaar geleden?😅
Toen speelden ze wel geen Limelight, zou echt domper zijn als ze dat nummer opnieuw skippen.
'Recent' was misschien niet de goede woordkeuze 😄 Doelde er vooral op dat als je alles van hun laatste optredens samen ziet, het best een indrukwekkende setlist is. En ik verwacht wel iets gelijkaardigs eigenlijk voor een tour als dit.

Iemand een idee of ik mag hopen op een Belgische datum van: Genesis Owusu, Melt Banana, Texas is the Reason, Sunny Day Real Estate?
Allemaal voorlopig erg beperkte Europese tourtjes.

Iemand een idee of ik mag hopen op een Belgische datum van: Genesis Owusu, Melt Banana, Texas is the Reason, Sunny Day Real Estate?
Melt Banana heeft nog niks zelf over de tour bekend gemaakt maar die staan ieder geval ook nog in Musicon naast db's dus zal wel een Belgie data uit komen. Gok als traditie MAGASIN 4

• Leuk
Waarderingen: krism
Als je het nog niet wist 26 juni Diksmuide voor melt

• Leuk
Waarderingen: krism
Ja, merci.
Texas is the reason tour ook bekend, geen Belgische datum. Sunny day real estate komt in augustus alvast naar OFF festival dus daar nog hoop.

Blijkbaar zou de manager van Paul McCartney bevestigd hebben dat hij ook dit jaar op tour gaat zo wordt vermeld op zijn fanforum. Er zouden concerten op de rol staan in ieder geval voor Japan. Verder gaan er geruchten over Amerika en Europa. De grote van de tour houd dan ook verband met het nieuwe nog uit te komen album.

Users who are viewing this thread

• jarne