Top 2000

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Sandervandam wrote:
Niggas in Paris – Kanye West & Jay-Z


Dit gaan we volgend jaar naar nr1 in de Top 2000 stemmen
icon_smile.gif

Euhm nee!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
De top 3 van de top 2000 is al bekend.

1. Hotel California – The Eagles
2. Bohemian Rhapsody – Queen
3. Stairway To Heaven – Led Zeppelin

Nog een leuk feitje: ‘Ook stemden nog nooit eerder zoveel jongeren tussen de 15 – 25 jaar op hun favoriete tracks voor een notering in de Lijst der Lijsten.’

Kunnen er nooit heel veel zijn aangezien de top2000 zo veel mogelijk van na 2000 negeert.

Nou ok, geen Niggas in Paris, winnaar van Battle Of The Songs dan?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Haha dat zouden we kunnen doen ja, maar denk niet dat 17 stemmen het verschil gaat maken ;)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik wilde ook gaan stemmen op Radio Veronica's top 1000 allertijden. Die lijst vond ik altijd beter dan de top 2000 omdat er in de top2000 voor mij echt veel kutnummers staan. Kom ik er achter dat je dit jaar je stem moet bevestigen door te sms-en naar Radio Veronica voor een euro. Die euro gaat dan wel naar een goed doel. Maar ik wil niet MOETEN betalen, dus ik weiger te stemmen nu. Ik wil zelf bepalen of ik ergens geld aan wil doneren of niet. Ook al is het maar 10 cent. Ik vind het echt belachelijk! Dat moest ik ff kwijt.
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
@WeckoJ Helaas, onze stemmen mochten niet baten... The Temper Trap niet in de Top2000...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
http://snob2000.nl Leuk alternatief voor de top 2000 omdat meer mensen er tegenaan liepen dat er veel ontbreekt in de top 2000
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Toch mogen we best tevreden zijn, de toekomst staat erin volgensde site:
Editors - papillon
Black keys - little black submarine
Arctic monkeys - do i wanna know
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Editors staat er dacht ik al wel langer in dacht ik en ook Arctic Monkeys verwachte ik al. Maar dit zijn wat mij betreft niet de geniale artiesten van dit moment, zoals bijvoorbeeld Jack White.

Maar goed, top2000 heeft een totaal andere doelgroep dus opzich is dit al best wel prima
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Volgens mij niet, vorig jaar nog op editors gestemd maar er niet in. Maar maakt in principe niet uit ^^

Beck staat er ook in, rammstein, motorhead, iron maiden en slayer (weer). Master of puppets is erin gekomen. Toch wel leuk dat het wat dieverser wordt. Ook wat aardige electro nummers erin.

En mr. Brightside, voor de eerste keer neon?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
JAAAAAA hoe the f*$^ is dat mogelijk. Dat is via de vrij keus gegaan!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Blijkbaar zijn er nog meer mensen zo gek om op the killers te stemmen ^^
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class="d4p-bbt-quote-title">Sandervandam wrote:</div>
Niggas in Paris – Kanye West & Jay-Z


Dit gaan we volgend jaar naar nr1 in de Top 2000 stemmen
icon_smile.gif



Euhm nee!

haha van WeckoJ weet ik zeker dat 'ie het niks vindt, maar is het sarcastisch van jou, @neontiger8?
Het is als hiphopnummer serieus een heel sterk nummer.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Jeuj Mr Brightside! Nou is dat niet een van mijn favoriete Killersongs, maar het is al beter dan Human.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Niet grappig!! :p

Beetje sarcasme, beetje serieus. Als iemand een actie op zet om t naar 1 te krijgen zou ik mee doen zeg maar. Gewoon om eens iets anders dan die ouwe lullen muziek op 1 te hebben. Queen vind ik zelf ook fantastisch maar toch
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Mijn lijstje:

The Beatles - Eleanor Rigby
Amy Winehouse - Back to Black
Oasis - Don't Look Back in Anger
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Smashing Pumpkins - 1979
John Lennon - Imagine
The Cure - A Forest
Pearl Jam - Just Breathe
David Bowie - Heroes
The Beatles - While My Guitar Gently Weeps
Radiohead - Creep
The Animals - House of the Rising Sun
The Smiths - There is a Light that Never Goes Out
Stromae - Formidable
Jimi Hendrix Experience - Hey Joe

Royal Blood - Out of the Black
Arctic Monkeys - Love is a Laserquest
Nirvana - In Bloom
Weezer - Say It Ain't So
Ben Howard - The Fear

En verder was ik er zelf gewoon helemaal vergeten op te stemmen, maar ik ben wel heeeeeel blij dat Little Black Submarines erin staat! Toch wel een van de mooiste nummers van de laatste jaren.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
http://www.radio2.nl/top2000

Hij is bekend, en dan kom je bij nummer 19.....
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Mooi dat Black zo hoog staat, ik weet niet of ik het goed heb maar die lijkt hoger te staan dan voorgaande jaren. Ernstig dat een nummer als Oceaan zo hoog staat, maar goed: het is schijnbaar de keuze van veel Nederlanders.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
vorig jaar op nummer 16, dus inderdaad.
Ach, het is ook altijd een hype, Oceaan daalt weer volgend jaar en verder de komende jaren. hetzelfde is toen met Ramses Shaffy gebeurt. Piano Man staat ook echt absurd hoog. Wel een leuk nummer.

Edit: Is wel leuk op de Wikipedia-page ( ik weet het is eigenlijk geen bron ) van een liedje als Black staat hoeveel hij stond in de top2000, stond er 5 jaar geleden niet eens in :O
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken