The National

willem1617899896

Campingartiest
21 jan 2018
84
14
Ze hebben op hun Homecoming festival een nieuw nummer (Light Years) gespeeld en ze zouden ook al terug in de studio hebben gezeten.
Dus ik denk dat we deze keer geen 4 jaar gaan moeten wachten op een nieuw album van The National :).

[video]https://www.youtube.com/watch?v=dZSauEoIoYU[/video]
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.616
Ik waardeer Jeroen wel, net als Dennis bijvoorbeeld. Ben het met de één meer eens dan met de ander, maar uiteindelijk heeft iedereen zijn smaak, en zeker hier op festileaks maakt dat het forum soms belachelijk slecht, maar aan de andere kant ook uiterst vermakelijk.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik waardeer Jeroen wel, net als Dennis bijvoorbeeld. Ben het met de één meer eens dan met de ander, maar uiteindelijk heeft iedereen zijn smaak, en zeker hier op festileaks maakt dat het forum soms belachelijk slecht, maar aan de andere kant ook uiterst vermakelijk.

Can i get a Hallelujah?!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Ik waardeer Jeroen wel, net als Dennis bijvoorbeeld. Ben het met de één meer eens dan met de ander, maar uiteindelijk heeft iedereen zijn smaak, en zeker hier op festileaks maakt dat het forum soms belachelijk slecht, maar aan de andere kant ook uiterst vermakelijk.

Can i get a Hallelujah?!

Amen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
[video]https://www.youtube.com/watch?v=S37thEwlWPA[/video]
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Zouden ze de zangeressen ook meenemen op tour? Matt klinkt weer godelijk in dit filmpje.

Ze gaan al zeker veel (vrouwelijke) gasten meebrengen, dus ga er vanuit dat ze de zangeressen ook meebrengen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik hoop vooral dat ze die strijkers meepakken. Zowel op plaat lijkt me dat een aanwinst die het toch allemaal net iets anders maakt. Naast de gastzangeressen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik stel voor dat ze Rylan nooit meer uit de setlist halen. En misschien zelfs meer dan 1 keer per set spelen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
mattman wrote:
Ik stel voor dat ze Rylan nooit meer uit de setlist halen. En misschien zelfs meer dan 1 keer per set spelen.

En zonder gast vocalisten
1f600.svg
;).

Benieuwd wie ze allemaal gaan uitnodigen op het podium deze tour. Maakt het toch net iets spannender vind ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
1 of 2 nummers ok.. maar niet een gehele set. The National is gewoon daar te goed voor. iedereen word ondergesneeuwd door die prachtige stem van Matt.

Ik vond die live sessie (solo) van Rylan beter dan de studio versie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Nee, zeker niet de gehele set. Alleen voor deze nieuwe nummers (en This Is The Last Time).
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Voor de mensen die hopen dat the National op Rock werchter/BKS staat:

Morgen gaan de tickets in de verkoop voor de voorstelling in Gelsenkirchen.
Dat is ook goed te doen vanaf België en Nederland.
En ook op een prachtlocatie!

Bekijk bijlage 726
Ik ben hier inderdaad naar aan het kijken, maar kan geen prijzen vinden. Heb jij enig idee?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken