Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eindelijk nog 's een plaat waar geen elvendertig nummers op staan. Dé reden waarom ik altijd meer geneigd ben om SWB op te zetten dan IAETF. Er zitten zeker mooie nummers op die plaat.. maar ook zoveel filler. Hyped voor deze.
Eindelijk nog 's een plaat waar geen elvendertig nummers op staan. Dé reden waarom ik altijd meer geneigd ben om SWB op te zetten dan IAETF. Er zitten zeker mooie nummers op die plaat.. maar ook zoveel filler. Hyped voor deze.
Eens. Zo rond de 3 kwartier (zoals Boxer en High Violet) is perfect. Zou goed zijn als ze zich een beetje inhouden en het dit keer zonder filters weten te doen.
Eentje van die van 26 januari is de voorverkoop van Mojo en eentje zal wel van The National zelf zijn. Je zal voor één van de drie ook wel een code nodig hebben, maar niet voor alles.