Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze hebben op hun Homecoming festival een nieuw nummer (Light Years) gespeeld en ze zouden ook al terug in de studio hebben gezeten.
Dus ik denk dat we deze keer geen 4 jaar gaan moeten wachten op een nieuw album van The National .
Ik waardeer Jeroen wel, net als Dennis bijvoorbeeld. Ben het met de één meer eens dan met de ander, maar uiteindelijk heeft iedereen zijn smaak, en zeker hier op festileaks maakt dat het forum soms belachelijk slecht, maar aan de andere kant ook uiterst vermakelijk.
Ik waardeer Jeroen wel, net als Dennis bijvoorbeeld. Ben het met de één meer eens dan met de ander, maar uiteindelijk heeft iedereen zijn smaak, en zeker hier op festileaks maakt dat het forum soms belachelijk slecht, maar aan de andere kant ook uiterst vermakelijk.
Ik hoop vooral dat ze die strijkers meepakken. Zowel op plaat lijkt me dat een aanwinst die het toch allemaal net iets anders maakt. Naast de gastzangeressen.
Voor de mensen die hopen dat the National op Rock werchter/BKS staat:
Morgen gaan de tickets in de verkoop voor de voorstelling in Gelsenkirchen.
Dat is ook goed te doen vanaf België en Nederland.
En ook op een prachtlocatie!
Voor de mensen die hopen dat the National op Rock werchter/BKS staat:
Morgen gaan de tickets in de verkoop voor de voorstelling in Gelsenkirchen.
Dat is ook goed te doen vanaf België en Nederland.
En ook op een prachtlocatie!