Taylor Swift

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jos
  • Startdatum Startdatum
Heb wat dingen zien passeren dat dat mogelijks een averechts effect zou kunnen hebben met terreurdreiging / advies van terreurcel om dat niet te doen.
Oh ja, ik heb volledig begrip dat er ongelooflijk veel redenen kunnen zijn voor de radiostilte. Veiligheid, invloed op het onderzoek, verzekeringen,...
We zullen het wel zien, het laatste woord is hier duidelijk nog niet over gezegd.

Laatste show met Florence Welsch én Jack Antonoff (met uiteraard So long London), wauw. Gek dat de Eras Tour er bijna op zit zeg, nu nog enkele shows in de VS en Canada en that's it..

• Leuk
Waarderingen: TMS98
Benieuwd wat jullie van het nieuwe album vinden. Ik heb er best een haat/liefde verhouding mee de eerste dag en een paar luisterbeurten erin.

The Fate of Ophelia
Opalite
Wood

Honey ️
The Life of a Showgirl ️

Elizabeth Taylor ️
Ruin the Friendship ️
Wi$h Li$t

**
Father Figure

*
Eldest Daughter️
Actually Romantic ️
️CANCELLED! ️

Benieuwd wat jullie van het nieuwe album vinden. Ik heb er best een haat/liefde verhouding mee de eerste dag en een paar luisterbeurten erin.

The Fate of Ophelia
Opalite
Wood

Honey ️
The Life of a Showgirl ️

Elizabeth Taylor ️
Ruin the Friendship ️
Wi$h Li$t

**
Father Figure

*
Eldest Daughter️
Actually Romantic ️
️CANCELLED! ️
Cancelled! Actually Romantic en The Life of a Showgirl zijn de enige drie nummers die mij bijgebleven zijn. 😅

The Fate of Ophelia
Opalite
Wood

Honey ️
The Life of a Showgirl ️

Elizabeth Taylor ️
Ruin the Friendship ️
Wi$h Li$t

**
Father Figure

*
Eldest Daughter️
Actually Romantic ️
️CANCELLED! ️
The Fate of Ophelia en The Life Of A Showgirl zijn de enige twee nummers die ik nog opnieuw zou luisteren. En die 'disstrack' naar Charli xx (Actually Romantic) is ... best wel pijnlijk en tenenkrommend.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Best wel een swiftie maar dit album doet me heel weinig.

Maar ttpd vind ik ook pas sinds een maandje toch wel erg leuk.

The Fate of Ophelia
Opalite
Wood

Honey ️
The Life of a Showgirl ️

Elizabeth Taylor ️
Ruin the Friendship ️
Wi$h Li$t

**
Father Figure

*
Eldest Daughter️
Actually Romantic ️
️CANCELLED! ️
Eerste helft >>> tweede helft. Hoe meer ik er naar luister, hoe meer gespleten de plaat aanvoelt. Sommige songs zijn echt heel erg goed, zoals idd TFOO, Elizabeth Taylir en Opalite. Andere songs zoals Wood doen me dan weer absoluut niets en vind ik bijna cringe. Eldest Daughter had als track 5 zijnde ook echt méér kunnen zijn. Overall prima plaat, maar wel minder als TTPD en Midnights.

Geen hoogvlieger imo,2x beluisterd t.n.t, lijkt wel een tussendoortje...
Het is ook een tussendoortje in de pauzes tijdens haar concertreeks opgenomen. Wellicht wil ze nu maximaal genieten van haar verloving en trouw met bijhorende wittebroodsweken. Dan kan ze met deze recente plaat haar fans voldoende warm houden tot ze eind volgend jaar terug de studio induikt.

Users who are viewing this thread