Taylor Swift

zworp3

Support act
17 mei 2018
868
569
Heb ik me ook afgevraagd, maar ja, ik ga ook wel vaker naar een concert in dezelfde tour, naar dezelfde toneel- of cabaretvoorstelling. En eigenlijk heb ik het liever zo, dan andersom, zie liever geen registratie van een concert(reeks) waar ik geweest ben.
 

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
65
48
Is er een manier om nog aan tickets te komen eigenlijk? Hun eigen resell platform of toch iets anders?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
868
569
Ik blijf continu maar advertenties op Spotify krijgen voor specifiek het donderdagconcert in de Arena. Omdat ik mijn code niet meer heb kan ik niet kijken, maar zijn daar nog kaarten voor verkrijgbaar?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.179
2.425
Ik heb geen code voor die dag. Durf het niet te zeggen. Gokje: alleen nog enkele dure VIP tickets over of rolstoel tickets.

Reguliere tickets zijn sowieso uitverkocht.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.729
11.755
Ik blijf continu maar advertenties op Spotify krijgen voor specifiek het donderdagconcert in de Arena. Omdat ik mijn code niet meer heb kan ik niet kijken, maar zijn daar nog kaarten voor verkrijgbaar?
Helemaal niks.
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
84
76
Is er een manier om nog aan tickets te komen eigenlijk? Hun eigen resell platform of toch iets anders?
Check de ticketmaster pagina's van de concerten ongeveer vanaf een week voor het concert. Er zijn altijd mensen die hun kaarten moeten verkopen vanwege omstandigheden.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.375
6.623
Taylor Swift op 19 april met een nieuw album: The Tortured Poets Department.
Music Video Confetti GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover en TDZ

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.375
6.623
Leuk! Benieuwd hoeveel daarvan al zal passeren tijdens de tour.
Ik ben vooral benieuwd welke kant dit op zou gaan. Weer een beetje synthpop ala Midnights of pakt ze weer wat meer de indie mee zoals folklore en evermore? In principe is het altijd zo +- 3 albums per genre, dus mogen we nog een folky indie poppye album verwachten. Maarja, Folklore/Evermore waren meer zusterplaten, dus misschien is synthpop wel weer logischer. Aan de andere kant waren Midnights en Lover ook wss tegen elkaar gericht, dus misschien komt wel weer iets heel anders. Of een andere oudere stijl terug.

Ben ik aan het over analyseren? 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Ik ben vooral benieuwd welke kant dit op zou gaan. Weer een beetje synthpop ala Midnights of pakt ze weer wat meer de indie mee zoals folklore en evermore? In principe is het altijd zo +- 3 albums per genre, dus mogen we nog een folky indie poppye album verwachten. Maarja, Folklore/Evermore waren meer zusterplaten, dus misschien is synthpop wel weer logischer. Aan de andere kant waren Midnights en Lover ook wss tegen elkaar gericht, dus misschien komt wel weer iets heel anders. Of een andere oudere stijl terug.

Ben ik aan het over analyseren? 😅
Ik zag vanochtend voorbijkomen dat het album als synthpop geregistreerd staat, maar weet zo snel niet meer waar ik dat zag…
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.179
2.425
Ik heb van alles voorbij zien komen.

Gekeken naar de cover van het album krijg ik synthpop vibes.

Gekeken naar de titel en bijbehorende tekst krijg ik Evermore / Folklore vibes.

Een ander roept dat het een collab album gaat zijn.

We zullen moeten afwachten.

De grootste vraag die ik heb is hoe ze het nieuwe album in haar show gaat integreren? Gaat de show nog langer duren?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.967
6.251
De hype is groot hier. Vooral ihkv met de Eras Tour. Gaat ze die songs dan ook meteen live brengen? Iedereen had volgens mij ook de rerecord van Reputation verwacht, maar nee. Pullt ze deze weer! Ook benieuwd naar het genre, de artwork doet folklore/evermore denken maar weet het niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.179
2.425
De hype is groot hier. Vooral ihkv met de Eras Tour. Gaat ze die songs dan ook meteen live brengen? Iedereen had volgens mij ook de rerecord van Reputation verwacht, maar nee. Pullt ze deze weer! Ook benieuwd naar het genre, de artwork doet folklore/evermore denken maar weet het niet.
Ik heb advies nodig. Deze vinyl variant kopen of wachten? Doet ze altijd heel slim….
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken