Taylor Swift

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Wachtrij 4147 en om 14:26 kunnen bestellen 5 juli 4 staanplaatsen voor een dochter van een maatje.
Lijkt er inderdaad op dat ze vertraagd doorlaten.

Ik zag trouwens alleen de goedkope rang zitplaatsen van 60-80 euro maar het kan aan mij liggen...
 

Noewt

Playlistbediener
22 nov 2022
11
1
Als je van 3 tickets gemiddeld uitgaat per persoon (lijkt me al veel?) zou je met plek 80k in de wachtrij nog net iets moeten kunnen bemachtigen, waarschijnlijk plek 100k ook nog met wat geluk, al zullen 't niet de beste plekken zijn natuurlijk.
 

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
44
25
Constant 'Oeps, er ging iets mis...
Er is een fout opgetreden waardoor wij jouw tickets niet konden reserveren.' als ik 4 GA standing tickets wil kopen, iemand tips?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Als je van 3 tickets gemiddeld uitgaat per persoon (lijkt me al veel?) zou je met plek 80k in de wachtrij nog net iets moeten kunnen bemachtigen, waarschijnlijk plek 100k ook nog met wat geluk, al zullen 't niet de beste plekken zijn natuurlijk.
Ik las dat er 165.000 in de verkoop zijn voor Amsterdam, dus als je op plek 100.000 staat zie ik dat niet goedkomen.
 

Jacco

Playlistbediener
14 jun 2017
6
0
Mooi om de stress bij iedereen te lezen, gedeelde smart enzo... Heeft iemand al een seating chart/vakindeling voor Amsterdam gezien? Prijzenoverzicht was heel fijn, zou mooi zijn om te zien wat de verschillende rangen inhouden. Dank alvast (nog 65k voor ons, ik voel de kans steeds kleiner worden...)
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Constant 'Oeps, er ging iets mis...
Er is een fout opgetreden waardoor wij jouw tickets niet konden reserveren.' als ik 4 GA standing tickets wil kopen, iemand tips?
Ja dat is een bug. Dan heb je pech. Is een cache/cookie probleem. Als je dat krijgt gaat 't meestal niet meer lukken. Echt meest frustrerende error van TM.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Ik las dat er 165.000 in de verkoop zijn voor Amsterdam, dus als je op plek 100.000 staat zie ik dat niet goedkomen.
165.000 is 55.000 x 3. 55.000 is het aantal zitplaatsen, wat dus de capaciteit bij voetbalwedstrijden is. Kan dus net zo goed zijn dat iemand "Johan Crijff Stadion capaciteit" heeft gegoogeld en niet verder gekeken, of kwam dit aantal van Ticketmaster/Greenhouse? Toegestaan aantal bezoekers volgens de evenementenvergunning is 70.0000 en ik zie geen reden om aan te nemen dat er minder dan 210.000 kaarten gaan worden verkocht voor Taylor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
165.000 is 55.000 x 3. 55.000 is het aantal zitplaatsen, wat dus de capaciteit bij voetbalwedstrijden is. Kan dus net zo goed zijn dat iemand "Johan Crijff Stadion capaciteit" heeft gegoogeld en tevreden was het antwoord. Toegestaan aantal bezoekers volgens de evenementenvergunning is 70.0000 en ik zie geen reden om aan te nemen dat er minder dan 70.000 kaarten gaan worden verkocht voor Taylor.
Ligt ook maar aan de opstelling. Veel vakken achter podium worden niet gebruikt. Het is geen 'in the round' dus dat scheelt alweer zo'n 10k etc. etc.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
165.000 is 55.000 x 3. 55.000 is het aantal zitplaatsen, wat dus de capaciteit bij voetbalwedstrijden is. Kan dus net zo goed zijn dat iemand "Johan Crijff Stadion capaciteit" heeft gegoogeld en tevreden was het antwoord. Toegestaan aantal bezoekers volgens de evenementenvergunning is 70.0000 en ik zie geen reden om aan te nemen dat er minder dan 70.000 kaarten gaan worden verkocht voor Taylor.
deel van de zitplaatsen wordt niet gevuld. zeg dat je nog 45k zitplaatsen overhoudt. hoeveel staplaatsen zou je hebben? geen 25k denk ik hoor. 55k vind ik eigenlijk nog best reële schatting
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Om 14:48 afgerekend en had nummer 24K. Kiezen ging heel soepel en heb sta plekken voor de vrijdag. Hoop houden!!
 
  • Leuk
Waarderingen: TDZ

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
44
25
Ja dat is een bug. Dan heb je pech. Is een cache/cookie probleem. Als je dat krijgt gaat 't meestal niet meer lukken. Echt meest frustrerende error van TM.
Na veel opnieuw op de knop te drukken is het toch gelukt! Vier ticketjes binnen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Ligt ook maar aan de opstelling. Veel vakken achter podium worden niet gebruikt. Het is geen 'in the round' dus dat scheelt alweer zo'n 10k etc. etc.
Het is inderdaad niet "in the round", maar op de kaart op de Ticketmaster site is te zien dat over de hele ring zitplaatsen worden verkocht. In Engeland kon je ook over de hele ring kaarten kopen, sommige met de aanduiding "met beperkt zicht".
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Alleen nog maar hele gare plekken beschikbaar.

En was ook weer bugged met dat mensen veel meer konden doorkopen. Na die 4 tickets. Je kon gewoon weer afrekenen met nieuwe kaarten...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken