Taylor Swift

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Verder ben ik met iemand anders zijn account bezig, om met name voor hem kaartjes te scoren omdat ie zelf niet in de gelegenheid is.

Ik wil alleen maar aangeven dat de kans dus heel klein is, en ik met mazzel vorig jaar deel heb genomen aan de album presale actie voor de UK. Gewoon "in de buurt" naar een concert was dus al nooit gelukt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Londen snel erdoor maar krijg foutmelding, alles al weg of gaat er wat mis?

Kijk overigens alleen uit nieuwsgierigheid, ga maar naar 1 concert.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
En ook nu weer kan iedereen zonder code in de wachtrij. Snap niet dat ze dat al niet afgevangen hebben aan de voorkant.
 

Verwijderd lid 44865

Playlistbediener
11 jul 2023
16
11
Weet niet hoe je er bij komt inderdaad, die wachtrij kun je niet in.. en dan nog.. dan krijg je een nieuw ticket dus sowieso sta je dan achter iedereen die er nu in staat
 

Noewt

Playlistbediener
22 nov 2022
11
1
En ook nu weer kan iedereen zonder code in de wachtrij. Snap niet dat ze dat al niet afgevangen hebben aan de voorkant.
Als je via de site van ticketmaster de datums opzoekt (https://www.ticketmaster.nl/artist/taylor-swift-tickets/33397) kun je wel doorklikken, maar zodra je in de wachtrij wil komen staat er "Deze verkoop is uitsluitend voor genodigde fans"

Via welke link kun je dan wel in een wachtrij komen als je geen code had gekregen? (Ik heb een code dus, is puur nieuwsgierigheid)
 

Noewt

Playlistbediener
22 nov 2022
11
1
Ik vraag me alleen af hoeveel mensen ze zo'n code/link toesturen als ze weten hoeveel tickets er zijn.
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Die 'sorry er ging iets mis' bug bij ticketmaster als je eenmaal binnen hebt is wel zo debiel he. Hoeveel jaar is dat nu al. En nog steeds geen oplossing?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.458
1.604
Wel fascinerend om te zien hoe traag dit verloopt: in drie kwartier 25000 plekken opgeschoven. Volgens mij heeft Ticketmaster alles op zijn traagst gezet om te zorgen dat de servers het houden.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Wel fascinerend om te zien hoe traag dit verloopt: in drie kwartier 25000 plekken opgeschoven. Volgens mij heeft Ticketmaster alles op zijn traagst gezet om te zorgen dat de servers het houden.
ja duurt me lang, maar wel beter dan dat de hele boel vastloopt
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Hoezo gaat dat zo langzaam dan?
Omdat ze servers niet willen overbelasten. En dingen als parijs willen voorkomen. Mensen wachten toch wel. En als mensen er eenmaal inzitten blijf je erin dus die blijven telkens verzoeken doen dus kost veel aan kracht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken