Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sta voor UK steeds verder vooraan in de wachtrij, lijkt me een effect van het maximum aantal tickets, waardoor steeds meer mensen niet meer meedoen in de presale. Nu kon ik dus binnen een paar minuten Front Standing tickets kopen.
Als je dacht dat duitsland erg was had je polen moeten proberen
De poolse site liet wel zien HOEVEEL van de vakken wel niet gereserveerd zijn voor vip pakket tickets. De voorste (goede vakken) is 95% vip plekken. alleen achterste 3 rijen is voor normale koop. Pas vanaf midden stadion wordt het beetje cat 1 en 2.
Als je dacht dat duitsland erg was had je polen moeten proberen
De poolse site liet wel zien HOEVEEL van de vakken wel niet gereserveerd zijn voor vip pakket tickets. De voorste (goede vakken) is 95% vip plekken. alleen achterste 3 rijen is voor normale koop. Pas vanaf midden stadion wordt het beetje cat 1 en 2.
Als ik niet al tickets voor Schotland had, waar ik niet meer vanaf kan, had ik VIP gekocht voor Gelsenkirchen.
Voor Schotland ben ik voor 2 man nu 1500 euro kwijt met verblijf en vlucht.
Ik snap niet waarom iemand die al zoveel geld heeft hier aan meewerkt. Die paar miljoen extra zullen het ook niet maken. En nu heb je wel allemaal teleurgestelde fans, of mensen die meer geld uitgeven dan ze eigenlijk kunnen betalen om er maar bij te zijn.
Als ik niet al tickets voor Schotland had, waar ik niet meer vanaf kan, had ik VIP gekocht voor Gelsenkirchen.
Voor Schotland ben ik voor 2 man nu 1500 euro kwijt met verblijf en vlucht.
Hmm ik heb voor Parijs gister de link gewoon 4x geopend gehad (wel op 1 device) en dat werkte gewoon.
Wanneer kregen jullie die melding dan? Al in de wachtrij, ervoor, of pas als je tickets mocht selecteren?
Hmm ik heb voor Parijs gister de link gewoon 4x geopend gehad (wel op 1 device) en dat werkte gewoon.
Wanneer kregen jullie die melding dan? Al in de wachtrij, ervoor, of pas als je tickets mocht selecteren?
Ik heb gisteren op meerdere devices en browsers dezelfde link geopend en kreeg overal een andere queue id en plek in de rij. Werkt dus gewoon bij Ticketmaster zoals altijd.
Ik heb gisteren op meerdere devices en browsers dezelfde link geopend en kreeg overal een andere queue id en plek in de rij. Werkt dus gewoon bij Ticketmaster zoals altijd.