Taylor Swift

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
560
Sta voor UK steeds verder vooraan in de wachtrij, lijkt me een effect van het maximum aantal tickets, waardoor steeds meer mensen niet meer meedoen in de presale. Nu kon ik dus binnen een paar minuten Front Standing tickets kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Als je dacht dat duitsland erg was had je polen moeten proberen :D

De poolse site liet wel zien HOEVEEL van de vakken wel niet gereserveerd zijn voor vip pakket tickets. De voorste (goede vakken) is 95% vip plekken. alleen achterste 3 rijen is voor normale koop. Pas vanaf midden stadion wordt het beetje cat 1 en 2.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Als je dacht dat duitsland erg was had je polen moeten proberen :D

De poolse site liet wel zien HOEVEEL van de vakken wel niet gereserveerd zijn voor vip pakket tickets. De voorste (goede vakken) is 95% vip plekken. alleen achterste 3 rijen is voor normale koop. Pas vanaf midden stadion wordt het beetje cat 1 en 2.
Als ik niet al tickets voor Schotland had, waar ik niet meer vanaf kan, had ik VIP gekocht voor Gelsenkirchen.
Voor Schotland ben ik voor 2 man nu 1500 euro kwijt met verblijf en vlucht.

Ik snap niet waarom iemand die al zoveel geld heeft hier aan meewerkt. Die paar miljoen extra zullen het ook niet maken. En nu heb je wel allemaal teleurgestelde fans, of mensen die meer geld uitgeven dan ze eigenlijk kunnen betalen om er maar bij te zijn.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.746
Als ik niet al tickets voor Schotland had, waar ik niet meer vanaf kan, had ik VIP gekocht voor Gelsenkirchen.
Voor Schotland ben ik voor 2 man nu 1500 euro kwijt met verblijf en vlucht.
Maar hopen dat het niet tegen gaat vallen dan 😅
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Las dat die als Donald Duck klonk in een review hahaha.

Misschien zal Taylor dan als Minnie Mouse klinken.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
210
457
Hmm ik heb voor Parijs gister de link gewoon 4x geopend gehad (wel op 1 device) en dat werkte gewoon.
Wanneer kregen jullie die melding dan? Al in de wachtrij, ervoor, of pas als je tickets mocht selecteren?
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Hmm ik heb voor Parijs gister de link gewoon 4x geopend gehad (wel op 1 device) en dat werkte gewoon.
Wanneer kregen jullie die melding dan? Al in de wachtrij, ervoor, of pas als je tickets mocht selecteren?
Bij het toevoegen aan je mandje.

Was Parijs ook eventim?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Ik heb gisteren op meerdere devices en browsers dezelfde link geopend en kreeg overal een andere queue id en plek in de rij. Werkt dus gewoon bij Ticketmaster zoals altijd.

Veel succes iedereen zometeen voor Amsterdam!
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Ik heb gisteren op meerdere devices en browsers dezelfde link geopend en kreeg overal een andere queue id en plek in de rij. Werkt dus gewoon bij Ticketmaster zoals altijd.

Veel succes iedereen zometeen voor Amsterdam!
Als je de link uit de mail opent krijg je op elk device dezelfde queue id, net getest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken