Taylor Swift

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Vlot twee ticketjes kunnen scoren voor Gelsenkirchen! 🥳
Nice. Hier met diverse personen en tig apparaten nog niemand erdoorheen. Het is gewoon een loterij uiteindelijk, maar wel eentje waar het je geld kost als je wint :D
 
Laatst bewerkt:

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Zal inmiddels wel ver uitverkocht zijn, aangezien de wachtrij aanzienlijk vertraagd en er dus waarschijnlijk weinig keuze meer is. Moet zeggen dat ik het systeem, met updates, van Ticketmaster veel fijner vond werken. Ook nu weer dat je geen code nodig hebt om in de wachtrij te staan. Slecht.
 

Evelienx

Playlistbediener
23 jun 2023
10
6
Zal inmiddels wel ver uitverkocht zijn, aangezien de wachtrij aanzienlijk vertraagd en er dus waarschijnlijk weinig keuze meer is. Moet zeggen dat ik het systeem, met updates, van Ticketmaster veel fijner vond werken. Ook nu weer dat je geen code nodig hebt om in de wachtrij te staan. Slecht.
Hoop niet verliezen! Ik sta ook in de rij en ik geloof erin :)!!!!
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Sie haben verschiedene Promotions in einem Verkaufsvorgang ausgewählt. Pro Buchungsvorgang ist nur eine Promotion gültig. Bitte entfernen Sie die restlichen Promotions.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
`Hoe dan. Welke dag? Ik krijg echt alleen maar dat het niet kan, foutmelding op foutmelding. Op alle apparaten, bij iedeeen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
597
Was er toch wel een keer door, maar elke keer als ik tickets selecteerde kreeg ik melding. Wat een systeem zeg, jezus
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Ging erg makkelijk moet ik zeggen. Na 6 minuten er door heen. 4 kaartjes op vak P.

Moet zeggen dat Eventim wel erg gebruiks onvriendelijke site is. Als je kaarten selecteert en ze zijn er niet moet je weer helemaal terug en opnieuw invoeren en alles. En overdragen is al helemaal een crime met alles op ID. Duitsers willen zich weer graag aan de strenge regeltjes houden.. Prijs voor cat 1 was 240 per kaartje. Volgens mij iets duurder dan in andere landen maar valt mee vergeleken bij US Shows.

Om 11 uur iig Hamburg, 12 uur Polen en 2 uur NL nog doen.

10 uur is munchen volgens mij?
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Kreeg alleen maar foutmeldingen steeds. Diverse keren kaartjes kunnen kiezen, maar dan weer een promo foutmelding of een andere vage foutmelding.

Wat een crap systeem.
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Voor iets lagere categorie gaan phusebox. Als kaarten niet beschikbaar waren in je gekozen categorie kreeg je idd foutmelding en moest je weer terug. Zelfs om 09:06 toen ik erin zat waren cat 1 en 2 al bijna uitverkocht en moest ik paar keer proberen.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Voor iets lagere categorie gaan phusebox. Als kaarten niet beschikbaar waren in je gekozen categorie kreeg je idd foutmelding en moest je weer terug. Zelfs om 09:06 toen ik erin zat waren cat 1 en 2 al bijna uitverkocht en moest ik paar keer proberen.
Ik heb alle categoriën geprobeerd. Inmiddels is alles uitverkocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken