Taylor Swift

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jos
  • Startdatum Startdatum
Ter info: veel hotels hun availability is maar 10/11 maanden op voorhand beschikbaar.
Prijzen zijn volgens mij nu zo hoog doordat veel hotels (zijnde ketens zoals IHG, Hilton, ...) hun beschikbaarheid nog niet hebben vrijgegeven, ik zie over 1/2 maanden de prijzen enorm zakken.
Zelfde voor vluchten btw.

Ter info: veel hotels hun availability is maar 10/11 maanden op voorhand beschikbaar.
Prijzen zijn volgens mij nu zo hoog doordat veel hotels (zijnde ketens zoals IHG, Hilton, ...) hun beschikbaarheid nog niet hebben vrijgegeven, ik zie over 1/2 maanden de prijzen enorm zakken.
Zelfde voor vluchten btw.
Wishful thinking denk ik. Ken het van de F1, 2-3x zo duur is normaal voor dit soort weekenden.

Poeh, Dublin blijft een verschrikkelijk dure markt qua hotels. Wij zitten nu in Wenen voor twee nachten op 330 euro voor een viersterrenhotel in het centrum, maakt het wat meer te behappen.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Poeh, Dublin blijft een verschrikkelijk dure markt qua hotels. Wij zitten nu in Wenen voor twee nachten op 330 euro voor een viersterrenhotel in het centrum, maakt het wat meer te behappen.
Edinburgh ook 200 euro per nacht en dan heb ik nog een goede deal gescoord.

Hallo,

klein vraagje in z'n algemeenheid. als je kaartjes koopt bij Ticketmaster moet je dan selecteren welke stoel je wilt (wat met druk volgens mij onmogelijk lijkt) of kun je dan selecteren "zitplaats cat 2" bijvoorbeeld. ik probeer mij voor te bereiden voor morgen maar eerlijk gezegd ben ik niet zo thuis in het ticketmaster bestel systeem. en zit mij af te vragen hoe het uberhaupt werkt.. kans is klein natuurlijk maar info die ik kan verzamelen is meegenomen.

Hallo,

klein vraagje in z'n algemeenheid. als je kaartjes koopt bij Ticketmaster moet je dan selecteren welke stoel je wilt (wat met druk volgens mij onmogelijk lijkt) of kun je dan selecteren "zitplaats cat 2" bijvoorbeeld. ik probeer mij voor te bereiden voor morgen maar eerlijk gezegd ben ik niet zo thuis in het ticketmaster bestel systeem. en zit mij af te vragen hoe het uberhaupt werkt.. kans is klein natuurlijk maar info die ik kan verzamelen is meegenomen.
Tot nu toe heb ik nog nergens gezien dat je zelf plaatsen kan kiezen.

Maar Ticketmaster en Eventim hebben beiden nog geen links of codes gestuurd dus ik ben benieuwd...

Lissabon zou vanavond 20u lokale tijd mail sturen, Warsaw vóór twaalf uur vannacht fwiw. Zal dus wel komen.

Nog geen nieuws over Parijs zeker verder?

Is er nog iemand in de Parijs-rij aan het wachten? Ik zit hier op mijn werk al 8 uur te wachten... straks sluit mijn kantoor :(

Is er nog iemand in de Parijs-rij aan het wachten? Ik zit hier op mijn werk al 8 uur te wachten... straks sluit mijn kantoor :(
Ik denk niet dat dat nog iets oplevert. Rij zal pas terug vooruitgaan bij het nieuwe verkoopmoment, nog niet aangekondigd.

Code gekregen voor Lissabon, op hoop van zege morgen. Ik veronderstel dat er morgen weer een stormloop gaat zijn voor Amsterdam tbh.

Gelukkig vind ik het niet zo bijzonder, wat een gedoe om een concertje mee te pakken 🤣
Ik prees mezelf tot nu toe altijd gelukkig dat ik geen behoefte had om naar bijvoorbeeld Coldplay of Ed Sheeran te gaan, maar op een dag kwam het megaconcertmonster ook voor mij...

• Leuk
Waarderingen: yannickd

Users who are viewing this thread