Tame Impala

Het concert in de ZiggoDome op 4 mei start om 20.10 uur. Hopelijk worden het om 20.00 uur net als dit jaar bij Billie Eilish 2 stille en waardige minuten.
Ik heb wel vaker de twee minuten bij dodenherdenking moeten organiseren rondom concerten. Hier ligt gewoon een plan voor wat elk jaar wordt uitgerold, komt goed.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Thx! Ticket voor Düsseldorf in the pocket (en bijna 100 euro lichter...).

Opvallend trouwens dat er in Duitsland echt relatief weinig verkocht is tijdens die presale.

Of misschien geeft het een vertekend beeld omdat er zo ontzettend veel in de verkoop ging, zo’n beetje die hele arena’s.

Opvallend trouwens dat er in Duitsland echt relatief weinig verkocht is tijdens die presale.

Of misschien geeft het een vertekend beeld omdat er zo ontzettend veel in de verkoop ging, zo’n beetje die hele arena’s.
Ook moeilijk in te schatten hoe populair ze in Duitsland zijn. Dat kan met het nieuwe album zomaar een flinke duw geven. Sowieso zijn shows in Duitsland vaker minder snel uitverkocht.

Ah, daar heb ik me helemaal geen besef van. Maar ze hebben daar ook wel een stapel meer venues als mogelijkheid voor de echte fans…
Dat land is ook veel groter. Maar hypes zijn in Duitsland soms heel lastig te peilen.

Via die mastercard presale kun je overigens nog steeds tickets halen. Vind het zelf wat te duur. Wie weet een iets goedkoper ticketswappie tzt of hopelijk dit of volgend jaar weer op een festival.

Zal in deze presale niet de kaarten van de vorige 2 hebben gezeten? Anders blijft er helemaal niks over voor de reguliere verkoop morgen.

Zal in deze presale niet de kaarten van de vorige 2 hebben gezeten? Anders blijft er helemaal niks over voor de reguliere verkoop morgen.
Aan de Mastercard presale te zien, waarin echt bijna alle vakken open stonden, is er morgen niks meer te krijgen

Blijft ook niks over. Waren gisteren echt nog 700 tickets beschikbaar voor het staangedeelte.

Zijn er wel nog zitplekken dan? Best zuur voor de mensen die niet op de hoogte zijn van presales haha.
Ja, hoewel ik dankbaar ben voor mijn tickets, maak je het hiermee degenen die niet zo nadrukkelijk dit allemaal volgen, wel erg lastig.

Zijn er wel nog zitplekken dan? Best zuur voor de mensen die niet op de hoogte zijn van presales haha.
Ook altijd wat raar gevonden. Voor de meeste mensen begint de verkoop gewoon morgen. Dat is ook wat pakweg StuBru communiceerde.

Users who are viewing this thread