Tame Impala

Voor de vorm net nog even in de Tame Impala wachtrij voor Ziggo gestapt: 17k man voor me.

Voor de vorm net nog even in de Tame Impala wachtrij voor Ziggo gestapt: 17k man voor me.
Nederland toch een pak meer interesse dan in België. Hier kan je nog vlot een plekje kopen voor het middenplein. Zitplaatsen wel bijna allemaal uitverkocht.

Voor Afas Dome net vlot binnengeraakt om nog te bestellen. Geen wachtrij, maar wel bijna uitverkocht.

Pfff, 17000 in de wachtrij...Needless to say dat het niet gelukt is. Nu maar hopen op een festival!

Positief verrast inderdaad! Ik weet niet hoe andere landen het doen, maar in Benelux staan ze er wel

Duitsland (5 shows in 5 venues) gaat dus echt opvallend traag. In Berlijn nog hele vakken 2e en 3e rangs kaarten over. En dit is bijvoorbeeld de huidige status van Hamburg (15k capaciteit):

Schermafbeelding 2025-10-03 114520.png

🤔

Duitsland (5 shows in 5 venues) gaat dus echt opvallend traag. In Berlijn nog hele vakken 2e en 3e rangs kaarten over. En dit is bijvoorbeeld de huidige status van Hamburg (15k capaciteit):

Bekijk bijlage 16324

🤔
Duitsland is een raar muziekland. Verkoop gaat daar vaak veel trager. Om maar aan te geven: kaarten voor Big Thief, Turnstile en Geese zijn daar nog gewoon rustig verkrijgbaar, vaak in kleinere venues van in de Benelux. Keulen heeft zo'n 20 concertzalen, bizar veel aanbod (meer dan Amsterdam bijv). Kan er ook niet altijd de vinger op leggen.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Duitsland is een raar muziekland. Verkoop gaat daar vaak veel trager. Om maar aan te geven: kaarten voor Big Thief, Turnstile en Geese zijn daar nog gewoon rustig verkrijgbaar, vaak in kleinere venues van in de Benelux. Keulen heeft zo'n 20 concertzalen, bizar veel aanbod (meer dan Amsterdam bijv). Kan er ook niet altijd de vinger op leggen.

Als de eersterangs kaarten in ieder geval maar uitverkopen want ik heb er nog een paar in de aanbieding 😬

Oh oh Kevin Parker. 🤔

Oh Boy Fan GIF

Tja. Dit heeft wel even tijd nodig om te groeien. Of überhaupt te landen. Kan me lastig voorstellen dat dit veel sterke reviews gaat opleveren. Morgen nog maar eens een paar nieuwe kansen geven…

Album opener is wel echt een banger en op genoeg andere dingen ga ik lekker. Maar het fluctueert wel erg in niveau allemaal en is zo all over the place. En Piece of Heaven (ik hoor Orinoco Flow 😬) lijkt me toch echt een onvervalste draak.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread