Tame Impala

Iemand toevallig wat ervaring met de Uber Arena (Berlijn)?

Deze seats leken me de beste keuze maar zitten wel heel dicht op de die slechtzicht-vakken (rood omlijnd)...

Uber seats.jpg

Gut, de hele mail gemist dat vandaag de presale van start ging. Gelukkig via de mastercard link alsnog 2 kaartjes kunnen bemachtigen. 🥳

• Leuk
Waarderingen: JP5
Gok het er toch op om morgen of vrijdag nog staplaatsen te krijgen. Vind de zitplaatsen wel heel erg duur, tenminste als je een beetje fatsoenlijk zicht wilt

Gok het er toch op om morgen of vrijdag nog staplaatsen te krijgen. Vind de zitplaatsen wel heel erg duur, tenminste als je een beetje fatsoenlijk zicht wilt
Heb je geen mastercard dan? Er zijn daar nog steeds staanplaatsen te krijgen. Stuur mij anders ff een DM. Wellicht kan ik ze dan voor je halen

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Het is natuurlijk waanzin, maar een kleine €100 ben je wel kwijt voor een goede zitplek

Het concert in de ZiggoDome op 4 mei start om 20.10 uur. Hopelijk worden het om 20.00 uur net als dit jaar bij Billie Eilish 2 stille en waardige minuten.

Het concert in de ZiggoDome op 4 mei start om 20.10 uur. Hopelijk worden het om 20.00 uur net als dit jaar bij Billie Eilish 2 stille en waardige minuten.
Lijkt mij toch wel, zou uit protest meteen naar huis gaan mochten ze dit niet goed aanpakken. Heel belangrijk moment voor mij persoonlijk

Users who are viewing this thread