HU Sziget 2025

Vind Sziget ieder jaar op een paar uitschieters na altijd wel bagger eigenlijk

Charli, Roan en Justice zijn toch aardig toffe headliners voor een festival als Sziget?
Als je dit tegenover alle headliners van de afgelopen 10 jaar zet lijkt het mij toch echt wel heel pover, andere weg ingeslagen maar ik heb geen idee wie hier op af zou willen komen. Zullen wel weer 100 influencers inhuren om te zeggen hoe fantastisch het is.

Charli, Roan en Justice zijn toch aardig toffe headliners voor een festival als Sziget?
Ja opzich wel. Maar ik heb Sziget leren kennen als een festival waar voor alle leeftijden muziek te vinden was in alle denkbare muziekstijlen. Nu wordt volledig de kaart van de (feestende) jongeren getrokken. Hiermee heeft het wel een eigen profiel, dat wel. Maar het festival doet ook echt geen moeite meer om een breder publiek aan te trekken. De undercard heeft geen enkel pareltje in de aanbieding.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
De beelden van Tulum zijn nog leuker, echt een dystopie (en dan bedoel ik niet de beelden op het grote scherm):
1733391090891.png

• Leuk
Waarderingen: Bob105 en Dante
Los van alle mobieltjes vind ik dit er gewoon heel vet uit zien. Snap de haat niet zo.
De haat komt ook deels wel omdat ik het gevoel heb dat er weinig nog live aan die set is, waardoor je eigenlijk naar een hele grote film aan het kijken bent.

De haat komt ook deels wel omdat ik het gevoel heb dat er weinig nog live aan die set is, waardoor je eigenlijk naar een hele grote film aan het kijken bent.
Dit. Muziek is meer dan bij welke andere act dan ook ondergesteld. Het is inderdaad een film op een beter geluidssysteem.

Plus dat er toch al 10 andere festivals zijn om dit soort acts als headliner te zetten.
Ik vind dat eerder een gevalletje 'tijden veranderen'... Niemand stelt dat Metallica niet naar Sziget zou moeten komen omdat er ook metalfestivals zijn. Waarom zou dat bij dance-acts anders zijn?

Ik heb daar niet zoveel problemen mee. Toen ik naar Sziget was stond daar bv. ook Chemical Brothers. Zelden zo'n vette audiovisuele show gezien. Ik heb nog altijd liever een vette film dan een matige live-show.

Users who are viewing this thread