Sport algemeen

Ik vond het persoonlijk niet best meevallen.

-Mensen die de grootste moeite hebben om uberhaupt het land in te komen, zelfs een arbiter die uiteindelijk niet welkom is.
-De ploeg van Iran hebben ze, zo lijkt het, zo veel mogelijk proberen te treiteren.
-Directe inmenging van een president om een rode kaart/schorsing te laten verdwijnen. We vergeten dit misschien omdat de VS een nietszeggende ploeg is, maar dit is een absoluut dieptepunt voor het voetbal.
-President die openlijk kritiek meent te moeten uiten op tactiek van een trainer.
-Bemoeienis van overheid VS over controversieel spandoek van de Argentijnen.
-Woekerprijzen die meer dan ooit uit de hand liepen. Nou zijn wk finales in de tijdsgeest altijd duur geweest, maar dit was extreem.
-Hydration breaks en malafide halftime show. Heeft denk ik nog weinig uitleg nodig.
in Qatar had je slavernij, en doden bij het stadionbouw. In Zuid-Afrika zijn er veeltallen miljoenen als het niet meer is verdwenen waar de beveolking niks aan had. De hand van god van Mardonna. De bal van Engeland tegen Duitsland die duidelijk over de lijn was. Het WK van 1978 in Argentinië wat daar niet gebeurde. Zuid korea wat ontzettend gematst werd op hun eigen toernooi. En zo zijn er nog wel wat zaken. Helaas zijn WK's nooit vrij van dit soort zaken.

Ik ben het me je eens dat echt niet alles een schoonheidsprijs verdiend. Maar er is ook heel vaak genoemd tijdens het toernooi dat het veel beter verloopt dan iedereen had verwacht van te voren.

Dat is omdat men van te voren nog erger had verwacht. Betekent niet dat het alsnog meeviel maar dat het uiteindelijk "minder erg" was.

Het liefst heb ik het WK in een echt voetballand, volgend WK is dat wel het geval met Spanje, Portugal en Marokko.

Verder vind ik het enige kutte aan de huidige opzet met 48 deelnemers, dat x aantal nummers 3 doorgaan.
Maak er dan maar direct 64 teams van, zodat gewoon de nummers 2 weer doorgaan.
Dus de eerste 3 wedstrijden die in Argentinië, Paraguay en Uruguay gespeeld worden negeer je maar?

De enige reden dat ze daar overigens gespeeld gaan worden is geld; de enorme zak met geld die Saoedi Arabië gegeven heeft voor het organiseren van het WK van 2034.
Waarom vraag je je af? Omdat de eigen FIFA regels bepalen dat het WK altijd moet rouleren, maar 3 jaar geleden probeerde de Infantino nog te doen aslof hij niet corrupt is, dus vandaar deze truck.

Dus de eerste 3 wedstrijden die in Argentinië, Paraguay en Uruguay gespeeld worden negeer je maar?

De enige reden dat ze daar overigens gespeeld gaan worden is geld; de enorme zak met geld die Saoedi Arabië gegeven heeft voor het organiseren van het WK van 2034.
Waarom vraag je je af? Omdat de eigen FIFA regels bepalen dat het WK altijd moet rouleren, maar 3 jaar geleden probeerde de Infantino nog te doen aslof hij niet corrupt is, dus vandaar deze truck.
Allemaal leuk en aardig maar we weten allemaal dat over een paar maanden Infantino een of andere bs reden vind om het WK van 2030 toch in de VS te organiseren

• Haha
Waarderingen: gy0n
Na Roberto en Rudi kan het alleen maar beter? Dachten we na Roberto ook :unsure:
Jammer dat ze geen geld hadden voor Klopp :LOL:

Doe maar gewoon een Belg en volg het pad van Spanje/Marokko en laat dus een beloftencoach doorschuiven. Swerts, Vermaelen, Sonck, opties genoeg.

Maar wat je zegt is juist het klote er van. Hoezo geen geld en stadions ervoor hebben. Wedstrijden kunnen prima in het Feyenoord, Ajax, PSV, Heerenveen, Gelredome, Groningen, Utrecht en NAC-stadion om maar wat te noemen. Alleen dan verdienen ze een paar miljoentjes minder bij de FIFA, maar kunnen ze nog steeds genoeg verdienen.

Pak daar nog wat grotere Belgische stadions bij en je kan er een prima WK houden.

Persoonlijk vind ik WK's in meerdere landen vaak niet fijn, Spanje Portugal en Marokko voel ik eigenlijk ook totaal niet. Het heeft juist de sfeer alles in 1 of hooguit 2 landen plaatsvindt. Dat EK in alle Europese landen plaatsvonden was ook helemaal niks kwa sfeer en beleving naar mijn mening.
In België is er geen 1 stadion WK/EK waardig.

Eindbalans
2wedstrijden volledig gezien zijnde belgie usa en de openingsmatch
1 na 10 minuten zijnde belgie spanje
En vanaf de 2de helft zijnde belgie senegal.

Dat was het. Verder geen talkshows, samenvattingen
Het kon me geen bal boeien (idem quatar en ek 2021 en 24 daar heb ik ongeveer hetzelfde van gezien)
Het volgt te snel op.
Clubvoetbal in interlands en weer terug
Er is gewoon geen echte break meer sinds covid

• Leuk
Waarderingen: musicislife en Timmetje
Eindbalans

Het kon me geen bal boeien (idem quatar en ek 2021 en 24 daar heb ik ongeveer hetzelfde van gezien)
Het volgt te snel op.
En dan vragen ze zich af waarom er geen hond geïnteresseerd is in die Nations League.

Eindbalans

Het volgt te snel op.

Was die break er dan wel voor covid?

Persoonlijk nergens last van met eigenlijk alleen de EKs en WKs plus de Europese campagnes van de Nederlandse clubs via Ziggo. Komt voor mij neer op om het jaar een groot toernooi en een paar doordeweekse dagen per jaar een wedstrijd. Je hoeft natuurlijk niet alles te kijken wat er is, dat is mijn tip.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Ik heb dus helemaal niks met clubvoetbal maar bezoek wel zo goed als elke thuiswedstrijd van oranje. Vind die extra wedstrijden dus wel lekker

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread