Sport algemeen

Bordeaux! Als 11 jarig jochie zat ik op de tribune bij Roda JC tegen Bordeaux waarbij Roda doorging in de UEFA Cup door een discutabel doelpunt, al dan niet over de lijn van niemand minder dan Garba Lawal!

• Winning
Waarderingen: Mark's Kal
Straks om 10:00 de definitieve uitspraak van de Hoge Raad. Als het goed is, is ons Vitesse dan eindelijk van het juridische gezeik af, en kunnen we verder met het voorbereiden van komend seizoen.

Kunnen we in de toekomst toch nog voor die landstitel gaan! :LOL:
Ik had de zaak eigenlijk wat uit het oog verloren, maar lees dat het advies van de AG in ieder geval gunstig klonk voor Vitesse.

Is dit een grap?
nee was effectief een van de voorwaarden van studio 100

De twee grootste voorwaarden zullen tevens de twee moeilijkste worden. Zo wil het bedrijf van onder meer Gert Verhulst dat KV Turnhout weer op zondag gaat spelen zodat het voetbal toegankelijker is voor ouders en hun kinderen. De stad verbied echter zondagvoetbal uit veiligheidsoverwegingen.

Studio 100 wil ook het stadion uitgebreid zien worden, het huidige Stadsparkstadion bied slechts aan 3000 toeschouwers onderdak. Te weinig voor een club die zichzelf graag in tweede klasse zou zien spelen. Het uitbreiden van het stadion is echter niet zo evident, de stad wil niet opdraaien voor het financiële plaatje daarvan. En ook de ligging van het stadion kan hiervoor problemen opleveren, de bouw ervan kampte ook met dergelijke problemen aangezien het midden in het stadspark van Turnhout ligt. [AN]

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Straks om 10:00 de definitieve uitspraak van de Hoge Raad. Als het goed is, is ons Vitesse dan eindelijk van het juridische gezeik af, en kunnen we verder met het voorbereiden van komend seizoen.

Hoppa!!!

Bordeaux! Als 11 jarig jochie zat ik op de tribune bij Roda JC tegen Bordeaux waarbij Roda doorging in de UEFA Cup door een discutabel doelpunt, al dan niet over de lijn van niemand minder dan Garba Lawal!
Ja, daar was ik ook bij. Als 19-jarige, die toen voor het eerst op zichzelf woonde op 10 minuten lopen van het stadion (en eigenlijk helemaal niet van die regio afkomstig was). Misschien wel mijn favoriete selectie toen met Leekens als trainer en klasbakken als o.a. Kalac, Vrede, Lawal en Nygaard. Overwinning was toen dik verdiend tegen een Bordeaux, dat toen nog Franse top was.

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en Oasiss

Ja, daar was ik ook bij. Als 19-jarige, die toen voor het eerst op zichzelf woonde op 10 minuten lopen van het stadion (en eigenlijk helemaal niet van die regio afkomstig was). Misschien wel mijn favoriete selectie toen met Leekens als trainer en klasbakken als o.a. Kalac, Vrede, Lawal en Nygaard. Overwinning was toen dik verdiend tegen een Bordeaux, dat toen nog Franse top was.

Geeft meteen een idee over jullie huidige leeftijden :)

Gefeliciteerd, licensie behouden lees! Hopelijk is al dat gezeik nu eindelijk klaar, mis Vitesse namelijk ook wel in de Eredivisie. Belangrijkste lijkt mij dat de club weer terugkomt bij de mensen die er daadwerkelijk ook een hart voor hebben of op zijn minst voor de sport, die rijke sneuneuzen vanaf nu ver buiten Arnhem houden.

Marcos Leonardo lijkt eigenlijk in alles wel een briljante aankoop voor Ajax. Hij scoort veel (in NL is dat ook niet het allermoeilijkst), nog vrij jong, Braziliaan, en in deze tijd voor een prikkie opgehaald.

• Leuk
Waarderingen: Joris

Users who are viewing this thread