Sport algemeen

Oranje wel dan? ;)
Ik vind Nederland toch ietsjes sterker

Bounou vs. Verbrugge = Bounou
Mazaroui vs. van der Ven = van der Van
Riad vs. van Dijk = van Dijk
Diop vs. van Hecke = van Hecke
Hakimi vs. Dumfries = Hakimi
Bouaddi vs. de Jong = De Jong
Aynaoui vs. Gravenbergh = Gravenbergh
Ounahi vs. Reijnders = Reijnders
El Khannouss vs. Gakpo = Gakpo
Saibari vs. Brobbey = Ik zou dit op een gelijkspel zetten, Saibari is de beter voetballer, maar Brobbey is net meer spits. Maar geef hem toch aan Saibari)
Diaz vs. Malen = Malen
 
Ik vind Nederland toch ietsjes sterker

Bounou vs. Verbrugge = Bounou
Mazaroui vs. van der Ven = van der Van
Riad vs. van Dijk = van Dijk
Diop vs. van Hecke = van Hecke
Hakimi vs. Dumfries = Hakimi
Bouaddi vs. de Jong = De Jong
Aynaoui vs. Gravenbergh = Gravenbergh
Ounahi vs. Reijnders = Reijnders
El Khannouss vs. Gakpo = Gakpo
Saibari vs. Brobbey = Ik zou dit op een gelijkspel zetten, Saibari is de beter voetballer, maar Brobbey is net meer spits. Maar geef hem toch aan Saibari)
Diaz vs. Malen = Malen

Als Vlaming met neutrale blik geen voorkeur maar Marokko lijkt me een (h)echt team, zit ook hun in DNA.
Als beide teams nu eens vol op de aanval zouden spelen (wishful thinking), krijg je een dijk van een match maar wat is de kans?
 
Ik vind Nederland toch ietsjes sterker

Bounou vs. Verbrugge = Bounou
Mazaroui vs. van der Ven = van der Van
Riad vs. van Dijk = van Dijk
Diop vs. van Hecke = van Hecke
Hakimi vs. Dumfries = Hakimi
Bouaddi vs. de Jong = De Jong
Aynaoui vs. Gravenbergh = Gravenbergh
Ounahi vs. Reijnders = Reijnders
El Khannouss vs. Gakpo = Gakpo
Saibari vs. Brobbey = Ik zou dit op een gelijkspel zetten, Saibari is de beter voetballer, maar Brobbey is net meer spits. Maar geef hem toch aan Saibari)
Diaz vs. Malen = Malen
Ook wel eens hiermee. Het centrale duo achterin bij Marokko is wel het zwakste, dus misschien dat een Brobbey in vorm daar wel cruciaal kan zijn.
 
Ik vind Nederland toch ietsjes sterker

Bounou vs. Verbrugge = Bounou
Mazaroui vs. van der Ven = van der Van
Riad vs. van Dijk = van Dijk
Diop vs. van Hecke = van Hecke
Hakimi vs. Dumfries = Hakimi
Bouaddi vs. de Jong = De Jong
Aynaoui vs. Gravenbergh = Gravenbergh
Ounahi vs. Reijnders = Reijnders
El Khannouss vs. Gakpo = Gakpo
Saibari vs. Brobbey = Ik zou dit op een gelijkspel zetten, Saibari is de beter voetballer, maar Brobbey is net meer spits. Maar geef hem toch aan Saibari)
Diaz vs. Malen = Malen
Ik ben nog niet zo overtuigd van Van de Ven eigenlijk, ik vind hem niet beter dan Mazraoui.
 
Tegen Marokko schat ik in op 60/40 voor ons. Mochten we doorgaan een prachtig tijdstip op zaterdag 4 juli 19.00. Mocht dan gewonnen worden vol euforie bij Gorillaz zou toch wel een enorm mooi moment worden zeg.

Let's go!
 
Tegen Marokko schat ik in op 60/40 voor ons. Mochten we doorgaan een prachtig tijdstip op zaterdag 4 juli 19.00. Mocht dan gewonnen worden vol euforie bij Gorillaz zou toch wel een enorm mooi moment worden zeg.

Let's go!
Vooruitkijkend zou als we Marokko pakken, de ronde erna wel haalbaar moeten zijn tegen (waarschijnlijk) Canada. Weer daarna komt Frankrijk op het menu he? Dan zal het klaar zijn.
 
Vooruitkijkend zou als we Marokko pakken, de ronde erna wel haalbaar moeten zijn tegen (waarschijnlijk) Canada. Weer daarna komt Frankrijk op het menu he? Dan zal het klaar zijn.
Eerder Zwitserland dan Canada denk ik? En daarna Frankrijk of Duitsland?

Maar goed, eerst Marokko. Dat wordt al lastig genoeg.
 
Ja, zeker wordt Marokko lastig zat. Maar ik dacht dat Canada tegen Zuid-Afrika gaat spelen de volgende ronde.
Canada en Zwitserland hebben stuivertje gewisseld na de wedstrijd van woensdag, dus inderdaad tegen de winnaar van Canada-Zuid Afrika nu.
 

Users who are viewing this thread