Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
"Ja die halen een trainer die net gedegradeerd is. Had dan Sneijder een kans gegeven, een jongen van de club. Of Sjaak Swart, die weet wat Ajax dna is".
Prinses Ariane is op 17 juni voor het eerst aanwezig bij een staatsbanket. De negentienjarige dochter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima schuift dan aan bij het galadiner voor het Japanse keizerspaar, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag.
Prinses Ariane is op 17 juni voor het eerst aanwezig bij een staatsbanket. De negentienjarige dochter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima schuift dan aan bij het galadiner voor het Japanse keizerspaar, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag.
Aangezien het over Japan gaat verwacht ik dus dat Koeman al Ariane de voorkeur geeft voor Depay in de eerste WK-Wedstrijd, goede keuze!
Moet zeggen dat het WK nu langzamerhand wel begint te kriebelen, normaal was dit al een maand of 2 gaande maar dat mag de pret niet drukken. Ook even verdiept in wat voor mij de darkhorses zijn en wie er overschat worden.
Darkhorses: Colombia, Uruguay en Zwitserland. Colombia heeft een best goede selectie en scoren erg makkelijk, ook een erg vermakelijk team om naar te kijken. Jammer dat ze alle wedstrijden s'nachts spelen. Zwitserland heeft een makkelijke poule en wanneer ze de groep winnen spelen ze ook nog tegen een nummer 3. Denk dat ze met het makkelijke programma daarna nog wel met de extra energie het een groot land erg lastig kunnen maken. Uruguay hoor ik ook erg weinig over terwijl ik vind dat ze echt een meer dan uitstekende selectie hebben.
Overschat: Sorry maar Marokko, moesten valsspelen om de Afrika-Cup te winnen en hebben mij echt geen moment het gevoel gegeven dat ze ver gaan komen dit WK. Ook hoor ik overal over Noorwegen die het iedereen lastig gaat maken maar ook dat zie ik echt niet gebeuren met die verdediging.
België lijkt klaar te zijn voor het WK, 0-2 tegen Kroatië is een erg knap resultaat! Geen erg sterke wedstrijd van beide kanten maar aan effectiviteit geen gebrek! Als alles een beetje loopt zoals verwacht krijgt België waarschijnlijk de eer om de VS uit te schakelen, laten we erop hopen!
Op het WK voetbal in de Verenigde Staten, Mexico en Canada gelden een aantal nieuwe spelregels die meer zuivere speeltijd en minder spelbederf moeten creeëren.
nos.nl
Voor de verandering eens een goede actie van de FIFA. Ik ben benieuwd hoe vaak we hoekschoppen gaan zien als er wordt getreuzeld met de doeltrap.
Op het WK voetbal in de Verenigde Staten, Mexico en Canada gelden een aantal nieuwe spelregels die meer zuivere speeltijd en minder spelbederf moeten creeëren.
nos.nl
Voor de verandering eens een goede actie van de FIFA. Ik ben benieuwd hoe vaak we hoekschoppen gaan zien als er wordt getreuzeld met de doeltrap.
België lijkt klaar te zijn voor het WK, 0-2 tegen Kroatië is een erg knap resultaat! Geen erg sterke wedstrijd van beide kanten maar aan effectiviteit geen gebrek! Als alles een beetje loopt zoals verwacht krijgt België waarschijnlijk de eer om de VS uit te schakelen, laten we erop hopen!
Klopt zeker maar alsnog een stugge ploeg en win je niet zomaar van. Als ze dit soort "slechte wedstrijden" met 0-2 kan winnen ga je ver komen op een wk