Sport algemeen

Komt dat in Nederland niet op de openbare zender?
Wel, maar alleen de sporten waar de NOS zich in intresseert. Lees: schaatsen, schaatsen en schaatsen. De pracht van de Spelen zit 'm juist in geinvesteerd raken in sporten die je niet vaak ziet. Lekker het hele cross-country ski/snowboard toernooi kijken, ijshockey wedstrijden volledig volgen, de Noorse combinatie enz. Met een HBO abbo kan je alles zien waar je zelf zin in hebt.

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en Koekdoos
Komt dat in Nederland niet op de openbare zender?

Schaatsen en de Nederlandse atleten wel, maar de andere sporten niet volgens mij. Dus ijshockey verwacht ik niet op tv en kunstschaatsen alleen de paren met het Nederlandse paar…

Zo heb ik bij de zomerspelen het hele toernooi van 7x7 rugby gekeken via hbo, dat was goede entertainment.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Wel, maar alleen de sporten waar de NOS zich in intresseert. Lees: schaatsen, schaatsen en schaatsen. De pracht van de Spelen zit 'm juist in geinvesteerd raken in sporten die je niet vaak ziet. Lekker het hele cross-country ski/snowboard toernooi kijken, ijshockey wedstrijden volledig volgen, de Noorse combinatie enz. Met een HBO abbo kan je alles zien waar je zelf zin in hebt.
Hoe het met de Winterspelen zit weet ik niet meer maar de Zomerspelen kon je bij ons op de VRT toch heel wat volgen, op de drie kanalen en online ook wel heel wat live verslaggeving.
De charme is inderdaad sporten kijken die je anders nooit zou zien of zelfs niet zou kennen.

Hoe het met de Winterspelen zit weet ik niet meer maar de Zomerspelen kon je bij ons op de VRT toch heel wat volgen, op de drie kanalen en online ook wel heel wat live verslaggeving.
De charme is inderdaad sporten kijken die je anders nooit zou zien of zelfs niet zou kennen.
Ja volgensmij mogen ze beperkte livestreams aanleveren, maar effectief is dat, zoals @Koekdoos zegt, alleen sporten waar Nederlanders aan meedoen

De zomerspelen waren destijds nog inbegrepen bij het 'standaard' abonnement bij HBO Max, maar ik ge ervan uit dat je nu ook nog de Sport add-on erbij moet nemen om alles te kunnen zien?

Ben benieuwd of dat dan gevolgen heeft voor mijn 'levenslange 50% korting' die ik sinds de introductie van HBO Max in Nederland heb. Als ik mijn abonnementsvorm wijzig, is die meteen teniet gedaan namelijk. Hopen dat dat met (het opzeggen van) de add-on niet het geval is.

Ben benieuwd of dat dan gevolgen heeft voor mijn 'levenslange 50% korting' die ik sinds de introductie van HBO Max in Nederland heb. Als ik mijn abonnementsvorm wijzig, is die meteen teniet gedaan namelijk. Hopen dat dat met (het opzeggen van) de add-on niet het geval is.
Al zie ik wel dit op de website staan;
Abonnement vereist. Milano Cortina 2026 in alle abonnementen. Voorwaarden van toepassing. 18+

dus misschien heb je geluk

(https://www.hbomax.com/nl/nl/olympics)

• Confetti
Waarderingen: visdave34
Ben van plan om schaatsen, shorttrack, bobsleeën, skeleton, ijshockey en een groot deel van de skisporten op de voet te gaan volgen en voor de rest de Nederlanders in de gaten houden. Op kantoor wordt bij ons een TV op gehangen met een livestream van de spelen erop, dus of er die weken veel werk gedaan wordt is maar de vraag... Kan niet wachten in ieder geval!

Ben van plan om schaatsen, shorttrack, bobsleeën, skeleton, ijshockey en een groot deel van de skisporten op de voet te gaan volgen en voor de rest de Nederlanders in de gaten houden. Op kantoor wordt bij ons een TV op gehangen met een livestream van de spelen erop, dus of er die weken veel werk gedaan wordt is maar de vraag... Kan niet wachten in ieder geval!
Zoeken jullie nog mensen?

De add-on kun je onbeperkt toevoegen en opzeggen zonder je 50% te verliezen. Bron: ik heb dit ook een paar keer gedaan rondom de tennistoernooien en wielerrondes. Toen durfde ik het ook pas te doen nadat ik online bevestiging zag dat het kon.

• Winning
Waarderingen: visdave34
Het Nederlands voetbal doet wel echt een jasje uit. Geen club bij de beste 24 in de CL en geen bij de beste 24 in de EL.

Wel weer een ongekende Mourinho ontknoping bij Benfica, heerlijk!

De add-on kun je onbeperkt toevoegen en opzeggen zonder je 50% te verliezen. Bron: ik heb dit ook een paar keer gedaan rondom de tennistoernooien en wielerrondes. Toen durfde ik het ook pas te doen nadat ik online bevestiging zag dat het kon.
Thanks! Had zelf ook al even navraag gedaan via hun Twitter-account en daar bevestigden ze dat ook.

Het Nederlands voetbal doet wel echt een jasje uit. Geen club bij de beste 24 in de CL en geen bij de beste 24 in de EL.

Wel weer een ongekende Mourinho ontknoping bij Benfica, heerlijk!
Zowel Ajax als PSV waren toch verrassend dicht bij een onverwacht gelijkspel.
PSV verloor de kwalificatie vorige week tegen Newcastle.

Zowel Ajax als PSV waren toch verrassend dicht bij een onverwacht gelijkspel.
PSV verloor de kwalificatie vorige week tegen Newcastle.
Ja, uiteindelijk heeft Ajax de groepsfase nog niet allerbeschamends afgesloten. Ik denk dat PSV het wel eerder tegen Olympiakos en Union heeft laten liggen. Waar Napoli en zeker Liverpool wel bonuspunten waren.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
PSV verloor de kwalificatie thuis tegen Union.
Vind ik niet, PSV had Union totaal onderschat en Union is en blijft een verdomd moeilijk te bespelen ploeg.
Tegen Newcastle was PSV kinderlijk naief en tactisch gefaald.
Het eindresultaat blijft hetzelfde.

Users who are viewing this thread