Sport algemeen

Bwa, je moet toch wel toegeven dat er wel wat vaste waarden zijn vertrokken met Ivanovic, Moris (!?), Sadiki, Vanhoutte en Amoura uit de vaste, startende elf van vorig jaar hè. En hebben ze het geluk gehad dat David niet is vertrokken, hoewel Florucz wel veelbelovend lijkt.

edit: Castro-Montes is ook vertrokken natuurlijk..
Maar net dat is de grootste sterkte van Union gebleken de afgelopen jaren.

Telkens vertrokken de (bijna) meest bepalende spelers en telkens gaan ze spelers halen die niemand kent of die bij ander zijn afgeschreven en telkens staat daar weer een uitgebalanceerd team tussen de lijnen.
En dat zou De Mos zo stilaan toch mogen weten.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Of Heitinga misschien wil vertrekken?

Was vergeten dat PSV-Ajax al begonnen was, nu een halfuurtje de radio aan. Op basis daarvan klinkt het alsof vooral PSV in de aanval is, maar dat is zonder beeld. (ergens pakweg 65e minuut ofzo had Ajax ff een paar kansen op rij, maar verder hoor ik vooral PSV in de aanval)

Waarom moest Heitinga vertrekken? Dit zei je net voor de 1-1?

De stoel van Bosz begint zo langzaamaan ook warm te worden. Het is defensief verschrikkelijk instabiel (10 tegengoals al!) en in aanvallend opzicht zit er amper creativiteit in.

Was vergeten dat PSV-Ajax al begonnen was, nu een halfuurtje de radio aan. Op basis daarvan klinkt het alsof vooral PSV in de aanval is, maar dat is zonder beeld. (ergens pakweg 65e minuut ofzo had Ajax ff een paar kansen op rij, maar verder hoor ik vooral PSV in de aanval)

Waarom moest Heitinga vertrekken? Dit zei je net voor de 1-1?
Ik zei dat na het enorm matige eerste half uur ja. Maar ik heb het idee dat we naar een stagiair zitten te kijken die op de stoel van de CEO zit. Heel leuk dat ie Engeland heeft mogen meekijken, maar ik vind het heel matig.

Opstellingen lijken nergens op, iedere wedstrijd zitten er wel grote gedeeltes dat er totaal geen lijn in zit, dan wisselt ie vier keer zodat niemand meer weet wat gaande is. Geluk bij een ongeluk dat Gloukh vandaag noodgedwongen een vrije rol kreeg en bewees de beste voetballer te zijn. Van Moro kun je nu al uittekenen dat die misbruikt wordt en over 2 seizoenen elders toch best aardig blijkt te kunnen ballen.

Blijf het ook wel wrang vinden dat ze Farioli niet hebben weten vast te houden. Dat is natuurlijk niet heel eerlijk naar Heitinga, maar ik ben er volledig van overtuigd dat we er met Farioli veel beter voor hsdden gestaan.

Overigens, best vermakelijk potje, maar het niveau van de eredivisie is wel echt matig he.. PSV is eigenlijk op iedere positie waar iemand vertrok minder geworden, of in ieder geval niet beter.

Overigens, best vermakelijk potje, maar het niveau van de eredivisie is wel echt matig he.. PSV is eigenlijk op iedere positie waar iemand vertrok minder geworden, of in ieder geval niet beter.

Een nieuwe speler is volgens mij in de Eredivisie altijd wel minder dan de vertrokken speler. Denk dat je dat alleen bij de grootste clubs niet gaat hebben in Europa.

Ik weet dat het niveau minder is, maar ik kijk eigenlijk alleen maar de Europese wedstrijden van Nederlandse clubs en EK's/WK's, dusja, ik heb daar verder niet zo veel last van. Heb dan vooral zo af en toe een Radio Langs de Lijn aan (vooral die laatste twee speelrondes zijn machtig dan) en daar weten ze het toch altijd wel enorm spannend te maken en klinkt het altijd als enorm hoog niveau...

Een nieuwe speler is volgens mij in de Eredivisie altijd wel minder dan de vertrokken speler. Denk dat je dat alleen bij de grootste clubs niet gaat hebben in Europa.

Ik weet dat het niveau minder is, maar ik kijk eigenlijk alleen maar de Europese wedstrijden van Nederlandse clubs en EK's/WK's, dusja, ik heb daar verder niet zo veel last van. Heb dan vooral zo af en toe een Radio Langs de Lijn aan (vooral die laatste twee speelrondes zijn machtig dan) en daar weten ze het toch altijd wel enorm spannend te maken en klinkt het altijd als enorm hoog niveau...
Ja, de spanning zit er idd wel goed op, ik voorspel met eigenlijk geen echt topteam in de eredivisie ook wel een spannende editie.

Ik vond Gloukh echt leuk spelen overigens. Als die voortaan niet basis staat dan weet ik het ook niet meer

Ik was vrij uitgesproken over hem omdat hij wel de neigingen maar nog niet de kwaliteiten van zijn pa vertoonde. Maar wel heel zuur voor Van Bommel dat het seizoen voorbij is, heel triest

Ik was vrij uitgesproken over hem omdat hij wel de neigingen maar nog niet de kwaliteiten van zijn pa vertoonde. Maar wel heel zuur voor Van Bommel dat het seizoen voorbij is, heel triest
Echt zo triest voor hem. Ik vermoed de kruisband, ik ken de beweging en de gevolgen 😪

Users who are viewing this thread