Probleem is dat Heitinga ook de ruggengraat van een paling heeft. Klaassen is noch op 6, noch op 10 de beste optie. Maar daar durft ie niets aan te doen. Was zo uit te tekenen dat hij Konadu en Edvardsen ging slachtofferen. Met Mokio/Fitz Jim op 6 en Gloukh op 10 had je al zo veel meer voetballend vermogen gehad.Tijdens de rust dan nog maar enige onderbouwing...
Tegen PSV was het een geluk bij een ongeluk dat Gloukh in de spits kwam te staan. Veel kansen bij elkaar gespeeld, aanvallend liep dat meer dan prima. Wat doe je dan de volgende wedstrijd?
Als je Klaassen op 6 zet mogen ze wat mij betreft meteen je diploma afpakken.
Edvardsen doet hartstikke zijn best en loopt zich kapot, is hartstikke leuk als je tegen een back speelt die constant gaat aanvallen.
Om de boel te redden zou ik dus in ieder geval een 6 in brengen -> Klaassen naar de 8/10 -> Gloukh spits.
Moro/Berghuis voor Edvardsen
En Wijndal is nu ook wel klaar, toch? Of Baas moet linksback gaan spelen, of Rosa. Bij Rosa heb ik het idee dat ie sober wel consequent een voldoende pakt.
Verder is het nu 15 uit 7, geen verschrikkelijke statistieken. Maar in eigen huis zijn eigenlijk alleen degradatiekandidaten langsgeweest. Uit hebben we nog niets gewonnen.