Ik vond ze hier in Enschede echt goed voetballen. Vooral het samenspel zag er prima uit. Het enige wat ontbrak was kansen creëren. Ze hadden een halve, dat was wel meteen een doelpunt. Vandaar mijn angst voor vanavond dus ook een beetje. Twente heeft heel veel kansen nodig voor de doelpunten. Ik verwacht nu een wedstrijd waarin Twente minder kansen krijgt dan thuis en Bodo meer dan uit. Er niet op gerust dus.
Tja, dat is dan weer het andere uiterste. Ik bedoel, ze hebben de eerste wel verloren. Gebeurt er helemaal niks en wordt het 0-0, is Twente door.
Die koud valt idd reuze mee, niet kouder dan hier. Alleen met eht windje kon het wel een stukkie kouder worden begreep ik. En Moskou 2011 ja. Toen had ik moeite de spelers te herkennen op het veld, dik ingepakt en alles. Rare shit was dat. Mocht niet kouder zijn dan -15 graden of de wedstrijd werd afgelast. Alle temperatuurmeters gaven onder de -17 aan, behalve degene die de UEFA official net uit zijn binnenzak haalde, -14,5 aangaf en na 10 seconden weer weg was. Gewoon spelen.