Sport algemeen

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Moest Louis nog bondscoach zijn, zette ik mijn geld op oranje. Bij Koeman: meh...
ja, klopt hoor. Ik schat België ook hoger in dan oranje. Maar goed, ik ga gewoon lekker tot die tijd hoog van de toren blazen.

(al moet ik heel eerlijk zeggen dat het landenvoetbal me minder trekt dan het clubvoetbal, dat maakt me wel veel uit)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
ja, klopt hoor. Ik schat België ook hoger in dan oranje. Maar goed, ik ga gewoon lekker tot die tijd hoog van de toren blazen.
Tgoh.. denk dat Nederland en België gelijkwaardig zijn. Jullie hebben de defensie, wij de aanval. Mochten wij nu eens één land vormen he voor voetbaltoernooien. ;)

(Uit verveling voor mijzelf eens snel een XI gemaakt, en is echt wel mooi verdeeld. Courtois - Frimpong/Dumfries - van Dijk - van de Ven - Aké - Onana - De Bruyne - De Jong - Simons - Lukaku - Doku)
 
Laatst bewerkt:

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
3de bekerfinale in 5 jaar.
blijft waanzin om mijn club nu zo te zien presteren...
van 3.000 man in de tribune en middel van het pak in 2de klasse naar
2 beker, 1 super cup en 1 titel op 5 jaar tijd...
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
3de bekerfinale in 5 jaar.
blijft waanzin om mijn club nu zo te zien presteren...
van 3.000 man in de tribune en middel van het pak in 2de klasse naar
2 beker, 1 super cup en 1 titel op 5 jaar tijd...
Ik wist niet dat Feyenoord zo ver was afgezakt.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Dit seizoen kleurt BXL.
(En hopelijk valt het frankske aan de kant van 1070.)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.701
Maar hoe dan ook. Wij gaan jaarlijks met een groepje naar een buitenlandse wedstrijd, deze keer willen we op 12 mei. 1 van de opties is Antwerp en we vragen ons af of we gemakkelijk aan 8 kaarten kunnen komen, of er wat te beleven is vantevoren (mooi centrum om te zitten of een supportershome waar we welkom zijn oid) en waar we moeten gaan eten 😁
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Dit seizoen kleurt BXL.
(En hopelijk valt het frankske aan de kant van 1070.)
Mijn gunfactor ligt toch bij de mannen van Saint-Gilles ze dit seizoen. (Want mijn ploeg zal 'm niet worden 😅)

.. (Al zou het ook wel mooi zijn om RSCA terug aan de absolute top te zien.)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Maar hoe dan ook. Wij gaan jaarlijks met een groepje naar een buitenlandse wedstrijd, deze keer willen we op 12 mei. 1 van de opties is Antwerp en we vragen ons af of we gemakkelijk aan 8 kaarten kunnen komen, of er wat te beleven is vantevoren (mooi centrum om te zitten of een supportershome waar we welkom zijn oid) en waar we moeten gaan eten 😁
Centrum Antwerpen vind ik zelf mooi en is altijd wel wat te beleven en is altijd gezellig en gemoedelijk. Of je makkelijk aan kaarten kunt komen durf ik niet te zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Bij Anderlecht ben je er in ieder geval al aan voor de moeite.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Maar hoe dan ook. Wij gaan jaarlijks met een groepje naar een buitenlandse wedstrijd, deze keer willen we op 12 mei. 1 van de opties is Antwerp en we vragen ons af of we gemakkelijk aan 8 kaarten kunnen komen, of er wat te beleven is vantevoren (mooi centrum om te zitten of een supportershome waar we welkom zijn oid) en waar we moeten gaan eten 😁
Geen Antwerp-fan, maar zou denken dat je wel aan tickets zou moeten kunnen geraken voor een wedstrijd tegen Cercle. Enige irritante op de Bosuil is dat 1 tribune in onbruik is, waardoor er een beperkte capaciteit is voor een topclub. Wel sowieso de moeite waard, want de beste sfeer in België. Wat de stad Antwerpen betreft, zeker een aanrader (zeker als je er nog niet eerder geweest bent).

PS: Waarschijnlijk was je zelf al op deze link gekomen, maar hier kan je nog wat info vinden rond losse ticketverkoop. https://royalantwerpfc.be/nieuws/info-losse-ticketverkoop-23-24

(En mocht Antwerp niet lukken, ben je altijd welkom in Genk. ;))
 
Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: EdsjeFCB

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
en ik ben een beetje naief maar als we de eerste match winnen doen we mee voor de titel:LOL:
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
en ik ben een beetje naief maar als we de eerste match winnen doen we mee voor de titel:LOL:
Het zal er voor alle twee meteen boenk op moeten zitten nu zaterdag. Jammer dat die laatste wedstrijd tegen Kortrijk toch voor wat onnodige twijfels zorgt.

Wat een start ook voor ons.
Ma bon, uiteindelijk moet je ze toch alle 10 afhaspelen.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
het gaat er 10 keer op moeten zijn.
spijtig dat de finale weer tussen 2 speeldagen in is...
vond het vorig jaar niet ideaal al heeft dat toen wel een boost gegeven.
nu gaat het op 2 gedachten hinkelen worden voor union als het op beide fronten nog moet strijden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken