Solo naar Lowlands 2025?

Prima idee! Ik ga ook dit jaar voor de derde keer solo.

X, Edna
Leuk! Als iedereen die aan wil haken bij dit idee mij nou naam en tel nummer stuurt in een dm dan maak ik wel een groep aan:) Dan kan de voorpret beginnen

Stuur dan allemaal ff je naam en nummer in dm naar mij. Nu wel reacties maar pas 1 nummer 🙈

Stuur dan allemaal ff je naam en nummer in dm naar mij. Nu wel reacties maar pas 1 nummer 🙈
Hey, ik had dit dit vorig jaar ook zo gedaan. Maar.. als je een groepsapp start kan je volgens mij ook bij ‘Leden kunnen:’ Nodig uit via link of QR code aanvinken. Dat lijkt wat werk te schelen :). En dan zo’n link mss in dit topic zetten? Ik kan sowieso ook nog in de ‘oude groep’ van vorig jaar (die nu inactief is) vragen wie er uit die groep ook erbij zou willen.

Was ff druk maar zal alle nieuwe aanmeldingen toevoegen. Leuk! We hebben de app groep van afgelopen jaar aangepast en iedereen die nu weer gaat is dus blijven hangen en aardig wat nieuwe ook. Leuk! Ik heb enorm veel gereisd in mijn uppie maar dit wordt het eerste festival alleen. Benieuwd. Sowieso nooit alleen op Lowlands maar de aankomst lijkt me wel gek. Of gewoon meteen vrienden maken in de rij:) Wel enorm balen dat ik vrijdag pas rond 11.00 weg kan. Alle keren altijd donderdag gegaan. Weet iemand hoe de rij is op vrijdag? Camping zal ook wel niet meer dichtbij lukken. Even schakelen maar komt goed. Zin in! Ga Gold Kimono niet halen helaas ben ik bang . Hij was fantastisch in Paradiso. Aanrader! Tot Lowlands (oh en leuk als iedereen zich ff voorstelt in de app. Staat allemaal in de bio. X

• Leuk
Waarderingen: sunny en LeentjeNL
Was ff druk maar zal alle nieuwe aanmeldingen toevoegen. Leuk! We hebben de app groep van afgelopen jaar aangepast en iedereen die nu weer gaat is dus blijven hangen en aardig wat nieuwe ook. Leuk! Ik heb enorm veel gereisd in mijn uppie maar dit wordt het eerste festival alleen. Benieuwd. Sowieso nooit alleen op Lowlands maar de aankomst lijkt me wel gek. Of gewoon meteen vrienden maken in de rij:) Wel enorm balen dat ik vrijdag pas rond 11.00 weg kan. Alle keren altijd donderdag gegaan. Weet iemand hoe de rij is op vrijdag? Camping zal ook wel niet meer dichtbij lukken. Even schakelen maar komt goed. Zin in! Ga Gold Kimono niet halen helaas ben ik bang . Hij was fantastisch in Paradiso. Aanrader! Tot Lowlands (oh en leuk als iedereen zich ff voorstelt in de app. Staat allemaal in de bio. X

Op vrijdag loop je zo door!

Tof dat je de app groep update! Ik zit er nog niet in en heb je dacht ik al wel een berichtje gestuurd.
Ik lan ook pas vrijdag rond 11.00 daar zijn helaas, meestal loop je dan gewoon door. En inderdaad een plekje vinden wordt ff zoeken! Ik start bij Marathon om 13.15 in de X ray.
Zoveel zin in en fijn initiatief dit!

• Leuk
Waarderingen: sunny
Ga al naar Lowlands sinds 2001, en naar Lowlands, en andere festivals ga ik graag alleen.

Wel een paar keer met vrienden of bekenden geweest, maar er is altijd wat.

Ik ga wel lekker alleen.

Users who are viewing this thread