Slowchat

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Verdomme man, ik heb gewoon gemist dat Taylor Swifts muziek gewoon weer op Spotify staat!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
kan festileaks aub stoppen met die berichten op de frontpage die totaal niets met muziek te maken hebben??

de overeenkomsten tussen jan smeets en flippos???
komop zeg,neem jezelf eens een beetje serieus!!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
die verkiezing op de frontpage!!

je favo nummer van the Script?

Dat is net zo iets als : wat is je favo manier om je teennagels uit te laten trekken
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Leuk voor fans van Gorillaz: er is donderdag een Fan Party in Paradiso :) https://www.facebook.com/events/390244181458408/
 

amylee

Playlistbediener
11 jun 2018
7
0
Die lul-niet-lollies, zouden die echt helpen? Ook iets voor Nederlandse festivals??

https://www.trouw.nl/home/de-lul-niet-lolly-moet-kletsende-concertgangers-de-mond-snoeren~a70752ca/
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Lekker forum dagje vandaag! Leuk om te zien hoe er vandaag op bijna alle forums de discussie weer helemaal opleeft na de bevestingen van Werchter en Best Kept Secret.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ja het is inderdaad gezellig druk. BKS aankondiging, RW aankondiging en een de eerste echte album-release-friday van het jaar.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
De OOR-site is nu helaas een betaalmuur geworden. Aan de ene kant begrijp ik het heel goed, (pop)journalisten en fotografen worden ondermaats betaald. Aan de andere kant, het ging jaren niet goed met OOR en nu verliezen ze in mijn ogen een hoop traffic naar de site.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Was mij ook al opgevallen. Wilde na 21 Pilots ff de recensie checken maar dat kon dus niet. Logisch maar wel jammer.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Mooi stuk op onze internationale site:

https://en.festileaks.com/2020/06/i-flew-from-india-for-pinkpop-and-graspop-last-year-this-was-my-experience/
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Mooi stuk op onze internationale site:
Staat me iets van bij, maar is dat niet die kerel die hier ook op het forum zat?

Edit: Oké, hij is me kwijt bij Bon Jovi (and Kensington!)... :wink:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
@wenteldave: Ja!

Wat een gigantisch leuk artikel! Helemaal eens mbt Pinkpop (en dit verklaart misschien ook waarom er itt de vele pagina's voor vrijwel alle internationale festivals op internationale festivalsites als bv een Efest het Pinkpoptopic altijd een beetje in aandacht achterblijft) en tof om te lezen hoe fan hij van de Earring geworden is. En het zet je idd tot nadenken dat we best wel een beetje verwend zijn qua headliners in de Benelux.

Leuk. Hopelijk volgt er vaker zo'n column.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
@wenteldave: Ja.

Wat een gigantisch leuk artikel! Helemaal eens mbt Pinkpop (en dit verklaart misschien ook waarom er itt de vele pagina’s voor vrijwel alle internationale festivals op bv een Efest het Pinkpoptopic altijd een beetje in aandacht achterblijft) en tof om te lezen hoe fan hij van de Earring geworden is. En het zet je idd tot nadenken dat we best wel een beetje verwend zijn qua headliners in de Benelux.

Leuk. Hopelijk volgt er vaker zo’n column.
Leuke vent en ontzettend leuk geschreven ook. Hopelijk komt ie inderdaad vaker.
Dat ik ooit nog mocht lezen dat de Golden Earring een verborgen geheim is. Haha.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Jos. wrote:
Mooi stuk op onze internationale site:


Staat me iets van bij, maar is dat niet die kerel die hier ook op het forum zat?
Yep, @chuckofalltrades

Misschien moeten we eens een "English speaking" sectie toevoegen voor internationals die vragen hebben over de festivals in de Benelux?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken