Slowchat

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
<p abp="385">Er zijn volgens mij een hoop Zuiderlingen actief op dit forum, vieren jullie carnaval?!<br abp="386">
Ik niet wiehoe
simple-smile.png
Haha ik ben geen zuiderling maar in het dorp waar ik woon (in Zuid-Holland) wordt er ook flink aan carnaval gedaan en ik ben een van de weinigen die er helemaal niets mee heeft. :')
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Er zijn volgens mij een hoop Zuiderlingen actief op dit forum, vieren jullie carnaval?!
Ik niet wiehoe
simple-smile.png

Ik kom uit Zeeland, waar je ongeveer wordt verbannen als je het niet viert. Persoonlijk heb ik er een enorme hekel aan, maar zaterdag komt Zanger Rinus naar een dorp bij mij in de buurt, samen met Barry Badpak. Ik zit nog te twijfelen om te gaan, want het lijkt me wel lachen om dat knetterlam mee te maken.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Jaaaaaaaaaaa 5 dagen lang zuipen en je als een gek mogen gedragen. Heerlijk :')
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Ik ga misschien zaterdag, ligt een beetje aan mijn humeur van de dag en andere dingen. Vind er meestal niet veel aan, nu zeker met Frans vers in het geheugen weinig zin in eigenlijk.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik kom uit Zeeland, waar je ongeveer wordt verbannen als je het niet viert. Persoonlijk heb ik er een enorme hekel aan, maar zaterdag komt Zanger Rinus naar een dorp bij mij in de buurt, samen met Barry Badpak. Ik zit nog te twijfelen om te gaan, want het lijkt me wel lachen om dat knetterlam mee te maken.

En dat zet je niet in het ''Ik heb kaartjes gekocht voor...'' topic? Jeroen durfde het ook aan met Fransie Fransie...

Ik reis in het weekend weer af naar het zuiden voor carnaval. Ik sta echter aan de andere kant van de bar, geld verdienen in plaats van uitgeven.

 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Wisten jullie dat je je eigen profielbanner kan veranderen?

Yess, gedaan met die forumupdate een tijd geleden. Wel een leuke mogelijkheid op zich.

Edit: al hadden ze hem bij jou beter uit kunnen zetten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik heb al sinds jongs af aan niet veel met carnaval, geen jeugdtrauma's maar het trekt me gewoon niet. Normaal gezien staat er altijd wel een concertje gepland om het eventjes te ontvluchten maar dit jaar helaas niet. Wie weet pak ik nog een dagje mee...
Daarnaast zou het ook niet bepaald goed zijn voor mijn money stash als dat er ook nog eens bijkwam.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Maar: €100,- op een dagje Werchter, Carnaval dan €300,- per dag?! Of wat moet ik me voorstellen?

Nee dat valt dan wel weer mee, maar dat ligt vooral aan de prijzen, niet aan de consumptie.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Jaaaaaaaaaaa 5 dagen lang zuipen en je als een gek mogen gedragen. Heerlijk :’)

Dat kan het hele jaar door als je in Zeist-West woont. Ik haat carnaval, dus ik blijf lekker boven de rivieren.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Sam mocht het, dan mag ik het ook. Lekker onbeschaamd reclame maken voor een heel tof project waar ik mee bezig ben! Ik organiseer een paar evenementen voor opkomende artiesten, nationaal en internationaal. Misschien iets wat jullie ook aan kan spreken en we hebben een heel toffe line-up. Het lijkt me heel leuk om daar een paar Festileakers te zien natuurlijk! De evenementen zijn op 26 februari en 3 maart in Extase Tilburg en 31 maart in Hall Of Fame Tilburg. Hopelijk lijkt dit jullie ook tof! Hieronder nog wat informatie over ons als organisatie en natuurlijk even een Facebook linkje: https://www.facebook.com/InternationalMusicExchange/

De afkorting IME staat voor International Music Exchange. IME is sinds 2015 onderdeel van een muzikaal uitwisselingsproject tussen de University of the West of Scotland en Immecke Open Air. Ruim 20 jaar geleden startten deze Schotse universiteit en Duitse festivalorganisatie dit project met als doel andere culturen te leren kennen door middel van muziek. Zij geven jonge, talentvolle acts de kans om in het buitenland op te treden en aldaar in contact te komen met een andere cultuur zonder als toerist gezien te worden.

Een aantal jaar geleden is de Fontys Academy for Creative Industries (ACI) uit Tilburg een samenwerking aangegaan met The University of the West of Scotland (UWS). Twee keer is er vanuit Fontys ACI een muzikale act naar Schotland gestuurd en één keer naar Duitsland, maar nooit eerder zijn er, binnen dit project, acts van deze twee landen in Nederland geweest. IME gaat hier verandering in brengen.


#HYPE
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Carnaval!?

Nee, ik ben ook niet zo'n fan. Ik ga op maandag een dagje en verder vier ik het op stage in groep 4 en bij zwemles een beetje. Dat is nog wel echt heel leuk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken