Rosalía

Golden circle gescoord, er is trouwens een B-stage in het midden, dus gewone tickets gaan ook nog close staan bij momenten.

100 in amsterdam..

edit: gelukt! was best stress, zelfs binnen de omgeving...

Laatst bewerkt:
Die waiting room is wel erg random. Mijn partner en ik hebben op nagenoeg hetzelfde moment ingelogd en toen de presale echt begon kreeg zij plaats 330 toegewezen en ik 3800 voor de show in Antwerpen.

Nou met plek 6000 ben ik er doorheen en heb ik tickets kunnen bemachtigen voor de ziggo. Bijzonder. We zijn erbij!

Golden Circle Links was uitverkocht. Ik heb 2 Golden Circle Rechts tickets gekocht.

Die waiting room is wel erg random. Mijn partner en ik hebben op nagenoeg hetzelfde moment ingelogd en toen de presale echt begon kreeg zij plaats 330 toegewezen en ik 3800 voor de show in Antwerpen.
Gelukkig maar dat het random is, iedereen evenveel (of weinig) kans😅

3 tickets binnen in vakje 105. 3e ticket per ongeluk erbij gekocht 😅 dus mijn geliefde moet maar mee met mij en mijn neefje. Wat een straf haha.

Begonnen als 5500 in de wachtrij voor Antwerpen en GC tickets binnen.

Ik ben er ook door, nog genoeg zitplaatsen over. @MarkD was alleen nog categorie 4 beschikbaar, dus heb dat gedaan.

• Geweldig
Waarderingen: MarkD
Had 6700 mensen voor me maar toch gelukt om zitplaatsen te scoren. Blij mee!! :)

Users who are viewing this thread