Rolling Loud Rotterdam 2023

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Overall een goede zet denk ik. Die drie dagen voelde ook altijd al een beetje als een reach en kreeg je of een dag met een slappe line up of artiesten die er al tig keer hadden gestaan (of beide). Locatie kan ik niet goed inschatten, maar een enkele keer in Ahoy geweest dus ook geen idee hoe het omliggende gebied eruit ziet, wel eens met wat hierboven wordt geschetst: veel meer passend bij de doelgroep. Wél jammer dat rolling loud woohah nu helemaal overgenomen heeft, was toch wel tof om een Nederlands hiphop festival te hebben ipv een Amerikaanse franchise
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Vraag me af of dit een B-plan wordt als Kendrick volgend jaar niet op RW staat…
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Mainstage is buiten op de parking… stel de headliner speelt 2 uur begint hij om 20:30! Dan is het toch nog licht?!? Zo’n show van komt veel beter tot zijn recht in het donker!
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Baby Keem
Central Cee
070 Shake
Burna Boy
Denzel Curry

Deze namen kan je denk ik ook al opschrijven, staan rond die tijd ook in europa (PS, Roskilde, Sziget)
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Ja. Niet heel blij met al deze keuze's ookal heb ik vorig jaar geskipt en woon ik in Rotterdam.

Wat ik vooral raar vind is dat ze met dit nieuwe model dan geen dagkaartjes doen. Of heb ik dat verkeerd gelezen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.227
4.810
Ja. Niet heel blij met al deze keuze's ookal heb ik vorig jaar geskipt en woon ik in Rotterdam.

Wat ik vooral raar vind is dat ze met dit nieuwe model dan geen dagkaartjes doen. Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Nu nog niet, maar misschien later als de weekend kaarten niet uitverkocht zijn. Aldus het 3voor12 artikel.
 

jorenh78

Nieuw lid
22 jan 2022
2
2
Namen die rond de periode van Rolling Loud Rotterdam 2023 in Europa rondtoeren en eventueel zouden kunnen komen:

- Central Cee
- Denzel Curry
- Joey Bada$$
- Aitch
- Ken Carson
- Slowthai
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol en Joszwa

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Ik hoop/verwacht Playboi ook wel weer die is erg aan het teasen met nieuwe muziek, ook baby keem, burna boy en 070 Shake
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
4gymlupdntda1.jpgRolling Loud Portugal, Meek Mill... Erg mager! Maar Playboi Carti komt weer naar Europa!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken