Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het festival Woo Hah! x Rolling Loud komt niet terug op het festivalterrein van Beekse Bergen in Hilvarenbeek. De gemeente vindt meer dan drie grote festivals in een korte zomerperiode te belastend voor de omgeving.
Het festival Woo Hah! x Rolling Loud komt niet terug op het festivalterrein van Beekse Bergen in Hilvarenbeek. De gemeente vindt meer dan drie grote festivals in een korte zomerperiode te belastend voor de omgeving. Vorig jaar werd bij wijze van proef een vierde festival toegestaan, dat werd...
Het festival Woo Hah! x Rolling Loud komt niet terug op het festivalterrein van Beekse Bergen in Hilvarenbeek. De gemeente vindt meer dan drie grote festivals in een korte zomerperiode te belastend voor de omgeving.
Het festival Woo Hah! x Rolling Loud komt niet terug op het festivalterrein van Beekse Bergen in Hilvarenbeek. De gemeente vindt meer dan drie grote festivals in een korte zomerperiode te belastend voor de omgeving. Vorig jaar werd bij wijze van proef een vierde festival toegestaan, dat werd...
Bijzonder dat dan Woo Hah! juist van de 4 (Woo Hah, Decibel, BKS, Awakenings) juist deze komt te vervallen. Er waren enorm veel klachten las ik na Awakenings.
Nu vond ik eerlijk gezegd ook de locatie van Woo Hah niet zo super op het BKS terrein. Het miste een beetje daardoor de ruwe kantjes wat zo'n festival meer nodig heeft dan bijvoorbeeld een BKS. Hopelijk blijven ze wel gesettled in Brabant.
Ook erg benieuwd inderdaad, vooral ook naar de nieuwe locatie. Joey badass en slowthai kunnen we al met potlood opschrijven denk ik, woohah en dtrh hebben in het verleden wel vaker overlap gehad met de hiphop namen
Ook erg benieuwd inderdaad, vooral ook naar de nieuwe locatie. Joey badass en slowthai kunnen we al met potlood opschrijven denk ik, woohah en dtrh hebben in het verleden wel vaker overlap gehad met de hiphop namen
Festival: Het nieuwe, tweedaagse hiphopfestival Rolling Loud Rotterdam zal met vier podia zowel binnen als buiten zijn, in en rond Ahoy. De headliners zijn de grote Amerikaanse hiphopsterren Kendrick Lamar en Travis Scott.
Met vier podia zal het vernieuwde, tweedaagse hiphopfestival op 30 juni en 1 juli 2023 zowel binnen als buiten zijn, in en rond evenementenlocatie Ahoy. Op een fors buitenpodium op de parkeerplaats treden de headliners op: de Amerikaanse hiphopsterren Kendrick Lamar en Travis Scott.
Tof dat het naar Rotterdam verhuisd, een erg leuke aanwinst voor de stad! (zeg ik als Rotterdamer). 1x op Woo Hah geweest, het is niet mijn type festival maar voor Kendrick Lamar wellicht toch een kijkje nemen.
Ja zeker, sowieso zal de Urban (vreselijk woord, sorry) setting denk beter tot zijn recht komen dan op het strand. Maar vind het wel jammer dat het festival vanuit het Tilburgse is verhuist naar de "grote" stad.
Nu maakt het kwa afstand voor mij niets uit, ik zit net zo snel in Rotterdam als in Hilvarenbeek. Maar vond het wel mooi dat we zo'n festival hadden in Brabant.