Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Dit lied heb ik gehaat met passie, niet omdat het slecht is, maar ze hebben dat te lang op de radio en muziekzenders afgespeeld.

Toen we er eindelijk vanaf waren dacht ene mijnheer T.Verwest daar een remix van te maken en kregen we dat nog eens dubbel zo hard op de neus.

@kids: Een muziekzender is een tv-zender die heel de dag youtube muziekclipjes uitzond, in Vlaanderen hadden we er zelfs drie.

If it is already selling out without...

It didn't and doesn't on the weaker days though and those are days that apparantely have without a doubt headline strong bands the crowd love. The weekend does yes because there is more value buying a 4 day combo than too many single days.

1789540788045.png

@SweetJesus had het al op het graspop forum vermeld maar we zijn er dus aan voor de moeite, dit staat op de site van RAR/ RIP

Bekijk bijlage 22758

@SweetJesus had het al op het graspop forum vermeld maar we zijn er dus aan voor de moeite, dit staat op de site van RAR/ RIP
Zal wel enkel over Duitsland gaan, zin ervoor wordt er ook verwezen dat het twaalf jaar geleden is dat ze in Duitsland stonden. FNM is een groep die meestal stevig tourt. Na zo'n lange hiatus zou het vreemd zijn als ze enkel die festivals doen.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Gaat enkel over Duitsland
Wat wel grappig is, want ik verwacht van 90% van die lineup dat ze 'Duits festival exclusief' op RaR/RiP gaan staan.

Of plannen Die Toten Hosen, BMTH, Blink 182, Evanescence, Turnstile, etc nog veel andere Duitse festivals te gaan doen in 2027. 😅 Waarom het alleen bij FNM vermelden.

Wat wel grappig is, want ik verwacht van 90% van die lineup dat ze 'Duits festival exclusief' op RaR/RiP gaan staan.

Of plannen Die Toten Hosen, BMTH, Blink 182, Evanescence, Turnstile, etc nog veel andere Duitse festivals te gaan doen in 2027. 😅 Waarom het alleen bij FNM vermelden.
Comments like that are perfectly normal for RaR; I wouldn't pay them much mind. A few RaR bands will be at Hurricane, too.

Users who are viewing this thread