Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Volbeat mag echt wegblijven van mij.
Ik ben het hier helaas mee eens. En ben best een Volbeat liefhebber, hebben me live altijd wel kunnen overtuigen. Vorig jaar in Ahoy gezien en dit jaar Graspop en waren beide hele tamme, energieloze shows. Op deze manier heeft Volbeat niks te zoeken op de headlinespots en kunnen ze beter even gaan herbronnen. De vervangende gitarist is ook echt totaal charismaloos wat ook niet echt helpt bij deze shows.

Ik geloof niet dat BMTH sinds covid ergens een andere spot heeft geaccepteerd dan headlinen in het donker. Zou ook gewoon vreemd zijn met die productie.

Met Blink of FNM ervoor zie ik het wel werken. Of Volbeat als die weer touren.
In 2024 nog als sub op het tweede podium bij Mad Cool. Ik denk dat ze de laatste jaren zwaar de focus hebben gelegd op de hardere festivals, en er daardoor een vertekend beeld is over hun eisen/populariteit.

In 2024 nog als sub op het tweede podium bij Mad Cool. Ik denk dat ze de laatste jaren zwaar de focus hebben gelegd op de hardere festivals, en er daardoor een vertekend beeld is over hun eisen/populariteit.
hardere festivals wellicht ja, maar niet kleinere festivals. als je de absolute headliner van de dag bent op festivals als rock am ring, rock im park en Download met 100k capaciteit dan heb je het toch goed voor elkaar. daarnaast natuurlijk ook niet gek als je flink hebt geinvesteerd in een show die het best tot zijn recht komt in het donker dat je dan ook als afsluiter wilt spelen.

• Leuk
Waarderingen: Blommie en Joslittel
Zal er wat van af hangen hoe BMTH hun parcours zelf ziet. Ik zie die even goed rustig genoegen nemen met een plekje voor bv Muse.
logistiek lukt dit toch gewoon niet? behalve als ze hun productie terugschalen maar dat zie ik niet gebeuren.

logistiek lukt dit toch gewoon niet? behalve als ze hun productie terugschalen maar dat zie ik niet gebeuren.
Het is natuurlijk Werchter. Waar Pink en Rammstein ooit vlak achter elkaar stonden met gigantische producties. Oké, er was uitzonderlijk wel een lichte vertraging dacht ik, maar in Werchter maken ze wel meer het onmogelijke waar.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Je hebt zeker een punt. Maar ik doel eerder, vaak durft een management wel een keuze te maken om zo een groter publiek te trekken. Denk maar aan SOAD in 2017. Die tour heeft hen echt terug deuren doen inbeuken.

Ik ben het hier helaas mee eens. En ben best een Volbeat liefhebber, hebben me live altijd wel kunnen overtuigen. Vorig jaar in Ahoy gezien en dit jaar Graspop en waren beide hele tamme, energieloze shows. Op deze manier heeft Volbeat niks te zoeken op de headlinespots en kunnen ze beter even gaan herbronnen. De vervangende gitarist is ook echt totaal charismaloos wat ook niet echt helpt bij deze shows.
Volbeat is een goeie sub, voor Metallica ofzo.

Users who are viewing this thread