Rock Werchter 2027

Ja ik woon dus vlak aan de grens en ga regelmatig concerten en evenementen bijwonen op Antwerpen / Werchter. Ik breng al behoorlijk wat geld over de grens en dan mag ik daar nog een 90 euro bij optellen.

Amsterdam is voor mij bijvoorbeeld echt niet aan te rijden. Antwerpen is 30 minuten en Amsterdam 1,5 uur.
Hier precies hetzelfde.
Een 40 euro kan ik nog wel mee leven, maar 100 euro is een ripdeal.

We komen zo'n 2x per maand in België Om hun schatkist te spekken.
Laat ze het maar invoeren voor transportbedrijven. Dat zijn de frequente doorrijders.

Leuk man, komt er nog een 90 euro bij.

Gelukkig woon ik kort aan de grens en kom ik wel frequent in België.

Dan maar met de backpack op de fiets hé, wordt alleen moeilijk die tray cara pils mee te nemen.
Wij als belgen hangen er ook aan want er is nog niet beslist of het op onze verkeersbelasting dan goedkoper wordt maar wij moeten het wel ook betalen (en met 3 autos hier thuis lekker prijzig)

• Wow
Waarderingen: NatasRW2026
Als je eens bezig gezien hebt, wie weet. Vanop de zijkant staan roepen dat het saai is, lijkt me vreemd.
Spelen ze live dan andere nummers dan de nummers op hun albums? Want als Paddy die als saai ervaart gaat dat live niet veranderen natuurlijk.

Wij als belgen hangen er ook aan want er is nog niet beslist of het op onze verkeersbelasting dan goedkoper wordt maar wij moeten het wel ook betalen (en met 3 autos hier thuis lekker prijzig)

Duitsland wou de verkeersbelasting verlagen, maar werd teruggefloten door de EU wegens discriminerend voor niet Duitsers. Dus...gaat sowieso duurder uitkomen dan de huidige verkeersbelasting.

Users who are viewing this thread